Targi Lifestyle Expo 2011 – Hongkong na wyciągnięcie ręki

    Już po raz trzeci polscy przedsiębiorcy staną przed szansą nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z producentami z branży modowej, z samego serca Azji. Wszystko za sprawą Targów Lifestyle Expo 2011, które odbędą się we wrześniu w Warszawie.

    Targi Lifestyle Expo corocznie gromadzą ponad 200 wystawców z rejonu Hongkongu i Kantonu. W tym roku, oprócz branży elektronicznej czy artykułów reklamowych, znajdzie się ponad 30 przedstawicieli branży odzieżowej i modnych dodatków. Nowością będzie szeroki asortyment zegarków i biżuterii. – Dla odwiedzających jest to niepowtarzalna okazja do bliższego poznania azjatyckiego rynku oraz nawiązania kontaktów biznesowych z producentami. Tym bardziej, że przedsiębiorcy z tamtego regionu wyrażają dużą chęć współpracy z rynkami zewnętrznymi – mówi Maciej Wilk, Dyrektor HKTDC w Polsce. Organizatorzy, Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) oraz Wydział Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong, przygotowali szereg atrakcji, wśród których nie mogło zabraknąć, cieszących się ogromną popularnością, pokazów mody.

    Podczas każdej edycji targów odwiedzający mogą podziwiać stroje hongkońskich projektantów, prezentowane m.in. przez aktualną Miss Hongkongu. Rok temu imprezę uświetniła Toby Chan, nosząca stroje projektu m.in. Lu Lu Cheunga czy Otto Tanga. Wczoraj wybrana została nowa Miss, która prawdopodobnie również zagości na wrześniowych targach Lifestyle Expo 2011 w Warszawie.

    Organizatorzy, w ramach targów, oferują odwiedzającym usługę Business Matching, która umożliwia znalezienie partnera biznesowego do współpracy handlowej. Jeśli podczas targów przedsiębiorca nie odnajdzie odpowiedniego dostawcy, Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) zapewnia mu dostęp online do bazy ponad 120 000 firm. Dobór, odpowiedniego partnera, odbywa się na podstawie produktów, którymi dana firma się zajmuje.

    Odwiedzający będą mieli również okazję uczestniczyć w bezpłatnych seminariach z udziałem ekspertów. Przewidziany zakres tematyczny jest bardzo szeroki i obejmuje m.in. dyskusję na temat możliwości, jakie stwarza Hongkong w rozliczaniu transakcji międzynarodowych oraz roli, jaką odgrywa w umiędzynarodowieniu chińskiego juana. Organizatorzy poruszą również ważne dla przedsiębiorców kwestie logistyki w handlu międzynarodowym, nowych regulacji związanych z rozliczaniem VAT w imporcie, dofinansowaniem udziału w misjach i targach w Hongkongu, zasad zakładania firm i korzyści z tego płynących, w kontekście wymiany handlowej.

    Warszawskie Targi Lifestyle Expo 2011 odbędą się w dniach 21 – 23 września, na terenie Centrum EXPO XXI. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnej wejściówki, mogą już dziś zarejestrować się na stronie targów www.lifestyleexpo.pl.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here