Klamka zapadła – konkurs Stolbud Włoszczowa rozstrzygnięty!

    „Klamka zapadła – wybieram Stolbud” – tak brzmi zwycięski slogan w internetowym konkursie na „Hasło reklamowe dla Stolbud Włoszczowa” na portalu Facebook.com.
    Do zabawy zgłoszono 346 haseł, jury przyznało 3 nagrody główne oraz 10 wyróżnień.

    Na nagrodę miał szansę każdy pełnoletni Fan profilu firmy Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) na Facebook’u. Wystarczyło przesłać organizatorom max. 3 propozycje haseł reklamowych. Slogany miały wyróżniac się pomysłowością, kreatywnością oraz poczuciem humoru. Konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością, o czym świadczy liczba przesłanych haseł.

    Zgodnie z decyzją Jury nagrodę główną w postaci nawigacji samochodowej Navroad NR560BF Automapa Polska XL przyznano panu Piotrowi Sadurskiemu za dźwięczne hasło „Klamka zapadła – wybieram Stolbud”.
    Drugie miejsce zajęła Pani Beata Lutkiewicz-Krawczyk za inspirujący slogan „Stolbud Włoszczowa – inspirują nas twoje potrzeby”. W ramach nagrody otrzyma ona stację pogodową Hama EWS-800.
    Na trzecie miejsce oraz odtwarzacz mp 4 Cowon i Audio i9 4GB zasłużyła Pani Olga Pawlak za hasło „Stolbud Włoszczowa – tradycji się nie odmawia”. Dodatkowo Jury przyznało 10 wyróżnienień w postaci gadżetów z logo Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl).

    – Konkurs na hasło reklamowe spotkał się z żywym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń, co nas niezmiernie ucieszyło. Wszystkie hasła były ciekawe i pomysłowe, niektóre oryginalne, a inne zabawne. Wybór był trudny, dlatego oprócz nagród głównych chcieliśmy także wyróżnić kilka osób za kreatywność. Dziękujemy naszym Fanom za zaangażowanie i udział w zabawie – mówi Katarzyna Skiba, Specjalista ds. Promocji i Reklamy.

    Producent: Stolbud Włoszczowa S.A.
    www.stolbud.pl
    Stolbud Włoszczowa S.A. jest jednym z wiodących producentów stolarki drzwiowej oraz okiennej w Polsce. Doświadczenie zdobywane od ponad 40-tu lat przekłada się na pewną i stabilną pozycję marki na rynku. Stały rozwój, nowoczesny park maszynowy oraz wykwalifikowana kadra 600 pracowników sprawiają, że produkty Stolbud Włoszczowa są znane oraz cenione zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wysokiej jakości okna drewniane i PVC, drzwi zewnętrze oraz wewnętrzne – drewniane, fornirowane lub w okleinie produkowane są na 40 tys. m2 hal produkcyjnych rozmieszczonych na 18,5 h powierzchni.
    Każdego miesiąca Stolbud Włoszczowa wykonuje 40 tysięcy sztuk skrzydeł drzwiowych, 10 tysięcy ościeżnic i 15 tysięcy m2 okien.
    Asortyment jest do nabycia w ponad 50 salonach firmowych oraz w ponad 300 punktach sprzedaży w całej Polsce.
    Wszystkie produkty powstają zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP wg norm ISO 9001, ISO 14001, PN-N-1800. Jest to gwarancja zgodności z istotnymi standardami europejskimi, dotyczącymi zdrowia, bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj