Na wiosnę – nasycone kolory, luźne kroje i nieśmiertelny jeans

    hot oil lato 2011

    Hot Oil prezentuje najnowsze trendy w modzie young casual

    Jeśli t-shirt, to zdecydowanie z nadrukiem. Jeśli wzory, to najlepiej kolorowe paski. Jeśli jeansy, to luźne, z lekko obniżonym krokiem. Najmodniejsze kolory: zieleń nasycona i oliwkowa, khaki, klasyczna czerń oraz ponadczasowa biel. Marka Hot Oil prezentuje najświeższe, wiosenne trendy w modzie dla aktywnych, ciekawych świata, sprytnych i lekko niepokornych młodych ludzi.

    Wiosenny sezon upłynie pod znakiem kontrolowanego, jeansowego luzu. Modne są szersze fasony i proste kroje. Jeansy, traktowane do tej pory jako najpopularniejsza odzież codzienna, stają się spodniami na każdą okazję – w połączeniu z białą koszulą lub t-shirtem doskonale nadają się również do szkoły i na spotkanie z przyjaciółmi.

    Według stylistów marki Hot Oil, hitem tej wiosny jest t-shirt z nadrukiem. Napisy, rysowane postaci, wzory geometryczne – wszystko jest dozwolone. Do tego luźno przewiązany szal, jeansowa kurtka lub bluza.

    Najmodniejsze kolory tego sezonu to nasycone zielenie, pomarańcz, fiolet, czerwień oraz barwy natury, czyli zielenie oliwkowe i khaki. Zawsze na topie, więc również teraz:  czerń, grafit i biel. We wzorach dominują z kolei wielobarwne paski – dla chłopców oraz kwiaty – dla dziewcząt.

    – Wiosna i młodzi ludzie stanowią kwintesencję życia i wigoru, stąd tak wiele w naszej aktualnej kolekcji barw inspirowanych naturą i luźnych, może nawet lekko nonszalanckich ubrań. Wiemy, jak dużą wagę nastolatki przywiązują do stroju, często ubiorem chcą naśladować starszych od siebie. Pierwsze miłości, pierwsze wagary, pierwsze „poważne” rozmowy z przyjaciółkami warto przeżyć w dobrze skomponowanych, wyjątkowych zestawach marki Hot Oil – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

    Wiosenno-letnia kolekcja marki Hot Oil to ubrania z pomysłem, charakteryzujące się wysoką jakością spod znaku Wójcik Fashion.

    Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat, dynamicznych, wymagających, ceniących wygodę, otwartych na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj