Warsztat nie tylko dla mężczyzn

    screen2

    Wszelkie sprawy związane z serwisowaniem samochodu to zazwyczaj domena mężczyzn. Bo przecież kto lepiej dogada się z zapracowanym mechanikiem i ustali szczegóły naprawy niż inny facet? Jednak teraz wszystkie zmotoryzowane panie otrzymały interesującą alternatywę w tej kwestii. Zamiast „zlecać” naprawę swojemu partnerowi, czy samodzielnie negocjować warunki usługi z warsztatem, mogą zamówić wykonanie naprawy w bardzo komfortowy i bezpieczny sposób – za pomocą Internetu. Taką możliwość daje serwis Motointegrator.pl.

    Życiowy partner niekoniecznie najlepszym doradcą

    Kobiety niechętnie rozmawiają ze swoimi partnerami na temat jazdy samochodem oraz o innych sprawach związanych ze strefą auto/moto. Powód jest prosty – nie czują się one przez tychże mężczyzn wystarczająco docenione za swoje umiejętności jazdy, a wręcz odwrotnie – można powiedzieć, że w wielu przypadkach są nieustannie krytykowane, a nawet potępiane lub wyśmiewane, jako te, które nie mają pojęcia o sztuce dostępnej w pełni jedynie męskiej części ludzkości.

    Ciągłe zwracanie uwagi, kontrolowanie każdego, najdrobniejszego ruchu w celu dopatrzenia się w nim choćby mini-pomyłki, czy tyci-uchybienia – to sytuacje z którymi chyba każda z pań miała kiedyś do czynienia. Z pewnością nie sprzyjają komfortowi jazdy i nie poprawiają jej jakości, a wręcz przeciwnie – powodują u kobiety za kółkiem stres i wywołują złość, która jak wiadomo – bardzo piękności szkodzi.

    W sytuacji patowej, gdy już nawet muzyka, pogłoszona do granic możliwości pokrętła w radiu, nie jest w stanie stłumić wrzasków dobiegających ze strony siedzenia pasażera, kobieta rzadko kiedy potrafi zachować zimną krew i stoicki spokój. Dodajmy, że ma ona wówczas do czynienia z osobnikiem, który w tej niewdzięcznej roli (pasażera, zależnego od… zdanego na… itd.) występuje niechętnie, zazwyczaj wyłącznie z konieczności, a jeśli już zostanie do tego jakkolwiek zmuszony – ani na moment nie przestaje czuć się specem od motoryzacji, zawodowym rajdowcem, który umiejętność perfekcyjnego prowadzenia samochodu wyssał z mlekiem matki i do znudzenia powtarza, jak nakręcona kataryna, swoją mantrę w stylu: „Ile razy mam ci powtarzać k o b i e t o, że biegi zmienia się delikatnie. Nie trzeba ich szarpać!”

    Skuteczne rozwiązanie online

    Czy zatem, kobieta narażona na takie nieprzyjemności i dyskomfort podczas jazdy zdecyduje się zwrócić do swojego mężczyzny z prośbą o pomoc, jeśli w jej aucie coś zacznie szwankować? Odwiedź brzmi: NIE! Zrobi wszystko, żeby poradzić sobie sama, aby tylko uniknąć słuchania rozpraw na temat swojej niedoskonałości w prowadzeniu samochodu i jego niewłaściwej eksploatacji. Cóż. Nie zawsze jest to proste, bo w końcu w żyłach kobiety nie płynie benzyna, jak to jest u mężczyzny, a więc nie jest ona  z natury predestynowana do rozpoznawania, czy np. przyczyną zapalenia się kontrolki ładowania było zerwanie się paska napędzającego alternator, czy może jednak uszkodzenie tzw. szczotek alternatora. To zazwyczaj nie pomaga w rozmowach z mechanikami samochodowymi, którzy często są zbyt przywiązani do swojego zawodowego żargonu.

    Gdzie zatem szukać pomocy w przypadku awaryjnej sytuacji z samochodem? Może jednak lepiej nie wybierać do pomocy swojego odświętnego pasażera o zbyt mocno rozbudowanym motoryzacyjnym ego. Wyjściem z sytuacji dla pań za kierownicą, potrzebujących fachowego wsparcia motoryzacyjnego może być serwis internetowy Motointegrator – www.MI.eu, który jest odpowiedzią na wszelkie problemy związane z eksploatacją samochodu.

    Jak to działa?

    Poprzez stronę internetową Motointegratora można umówić się na naprawę samochodu lub zamówić części – np. nowe opony wraz z montażem. Korzystając z usług MI nie trzeba samodzielnie szukać warsztatu oraz decydować który będzie najbardziej kompetentny aby dokonać naprawy. Wskazanie warsztatu w dogodnej lokalizacji oraz pomoc w doborze odpowiednich produktów należy do MI. Podobnie jak umówienie się na naprawę we wskazanym terminie.

    Dzięki MI, nie trzeba także obawiać się zbyt wygórowanej ceny, która zaskoczy w momencie odbierania samochodu. Po zamówieniu usługi – np. przeglądu okresowego zalecanego co 15 tysięcy kilometrów, konsultant Motointegratora przesyła do akceptacji ofertę w której wyceniony został koszt usługi wraz z niezbędnymi częściami. Taki system gwarantuje bezpieczeństwo transakcji.

    Dodatkowo do dyspozycji klientów jest także infolinia 801 980 980 pod którą kompetentny konsultant może w zrozumiały sposób wytłumaczyć wszystkie niejasności, unikając niezrozumiałych zwrotów lub tłumacząc co one oznaczają – wedle życzenia. To wszystko sprawia, że serwis Motointegrator jest ogólnopolską siecią warsztatów, przyjaznych nie tylko dla mężczyzn.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj