31 stycznia 2011 z wielką pompą ruszył całkowicie nowy blog marki CROPP, zatytułowany „WHO CARES?”. Blog ma być głosem marki, skierowanym do młodych indywidualistów, ludzi otwartych, odważnych i niezależnych.
Blog „WHO CARES?” zastąpi dotychczas prowadzonego przez CROPP bloga „URBAN INSIDER”, na którym marka dzieliła się z czytelnikami ciekawostkami ze świata designu, street artu, mody i muzyki. Nowy blog ma być inny. CROPP wyszukał w Internecie grono młodych, zdolnych i wyrazistych blogerów i to im przekazał pałeczkę, dając jednocześnie pełną wolność wyrażania opinii. „Wierzymy, że blog „Who cares” będzie dla młodych ludzi platformą do dyskusji i wyrażania własnych opinii.”- dodaje Brand Manager CROPP Marta Ożóg-Orzegowska.
W ten sposób powstała wybuchowa mieszanka humoru, cynizmu i ironii w bezkompromisowym wydaniu. Nowe media to podstawa komunikacji dla tak młodej marki jak CROPP.
Autorzy postów będą poruszać tematy ważne dla młodych internautów, nie stroniąc przy tym od kontrowersji. „Nie boimy się mieszać z błotkiem, balansować na granicy i mówić prawdę prosto w twarz.” – mówią twórcy bloga. W ten sposób marka po raz kolejny wychodzi do swoich obecnych i potencjalnych klientów, angażując ich w dyskusję o rzeczach dla nich istotnych, wzbudzających emocje i prowokujących do myślenia.
Od 31 stycznia poczynania autorów bloga „WHO CARES?” można śledzić pod adresem: www.blog.cropp.com.