Dorota Wątkowska – Designed by Pomidori, made in China

    Pomidori Dorota Watkowska
    Dorota Wątkowska - LoboSystem

    Miłośniczka absurdów i niestandardowej kreski, ukrywająca się pod pseudonimem Pomidori Dorota Wątkowska, znalazła się w zaszczytnym gronie finalistów międzynarodowego konkursu The BaoF Cup No. 2 Design Challenge!

    Konkurs pod hasłem „Fashion Your Step”, zorganizowany w Hong-Kongu przez portal NEWWEBPICK zrzeszający tzw. przemysł kreatywny oraz jednego z liderów branży obuwniczej BaoF International Ltd., przez trzy miesiące gromadził najlepsze projekty butów z całego świata. Spośród autorów tysięcy nadesłanych prac jury wyłoniło 13-tu finalistów, doceniając talent polskiej artystki. Dorota Wątkowska jest jedyną Polką, której pomysł został tak wysoko oceniony.

    Dorota Wątkowska na co dzień związana jest z agencją marketingową LoboSystem, gdzie jako Graphic Designer nadaje kreatywny kształt strategiom komunikacji i promocji marek. Wszechstronność absolwentki poznańskiej ASP pozwala na łączenie artystycznej wizji z przekazem marketingowym, zapewniając w ten sposób koloryt i finezję projektom LoboSystem. Dorota z zamiłowania bierze udział w różnych konkursach, tworząc m.in. plakaty kampanii społecznych. W wolnych chwilach wspiera młodych artystów, projektując niebanalne ilustracje  oraz  okładki książek i płyt. Kibicując zaangażowaniu Pomidori w alternatywne projekty, zespół agencji LoboSystem aktywnie wspiera ją w dążeniu do międzynarodowych sukcesów i gratuluje ostatniego osiągnięcia.

    W Hong-Kongu talent Doroty Wątkowskiej doceniło międzynarodowe jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele organizatorów oraz graficy specjalizujący się w szeroko pojętym „fashion design”, reprezentujący takie kraje, jak: Chiny, Brazylia, Hiszpania czy Malezja. Komisja oceniała nadesłane prace, biorąc pod uwagę zarówno wymiar estetyczny projektu, jak i kreatywność przedstawienia nowego konceptu obuwniczego „Crossover Shoes”, łączącego mokasyny z pantoflami.

    Organizatorzy konkursu spodziewają się, że odpowiednie na każdą okazję, nowoczesne buty w stylu „crossover” przyniosą powiew świeżości i zapoczątkują nowy trend na rynku obuwniczym. Prawa do 13-tu zwycięskich projektów zakupiła firma BaoF International Ltd., będąca partnerem akcji. Trzymamy zatem kciuki i czekamy na nową linię produkcyjną według finałowych prac młodych projektantów!

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj