ETNO GOSHICO. Kierunek Daleki Wschód

    goshico ETNO int
    ETNO GOSHICO

    Oryginalne połączenie faktur, sztuczne futra w towarzystwie orientalnych haftów i mocne połączenia kolorystyczne to nowa propozycja marki GOSHICO dla odważnych i lubiących eksperymentować z modą kobiet. Miękkie, futrzane torby w kolekcji ETNO GOSHICO zostały ozdobione oryginalnymi klapami, które w całości pokrywa fantazyjny haft inspirowany sztuką Dalekiego Wschodu. Markę ekskluzywnych kobiecych dodatków GOSHICO tworzy młoda, polska projektantka Małgo Kotlonek.
    Designerska marka akcesoriów kobiecych Goshico to na polskim rynku modowym jedna z najbardziej rozpoznawalnych sygnatur na ekskluzywnych, ręcznie haftowanych wyrobach NEW FOLK. Małgo Kotlonek zdobywa uznanie również poza granicami kraju, a w swojej stylistyce odwołuje się do polskiej tradycji folklorystycznej. Z najnowszą linią toreb ze sztucznego futra ETNO GOSHICO projektantka wyrusza w doskonale znany jej świat haftów, tym razem rodem z Dalekiego Wschodu. To niepowtarzalne połączenie modnego materiału z mocnym, kolorowym akcentem.

    Małgo Kotlonek z łatwością łączy różne elementy i treści stylów, epok i kierunków artystycznych. W najnowszej odsłonie toreb wykonanych z najmodniejszych w tym sezonie sztucznych futer, doszukamy się inspiracji sztuką Dalekiego Wschodu, odnajdziemy precyzję bizantyńskich mozaik i kwiatowe wzory perskich dywanów. „Swoich inspiracji szukam coraz dalej, można powiedzieć, że odbyłam daleką podróż z polskiego Podhala na daleki Kaukaz, w czasie i w przestrzeni, by dotrzeć do tętniącej bogactwem wzorów starożytnej Persji. W swoich pracach dokonuję współczesnej reinterpretacji tradycyjnych wzorów, odkrywam je na nowo, a to za sprawą nowoczesnych form i materiałów”- tak o swoich inspiracjach opowiada projektantka.

    Wszystkie wyroby Goshico charakteryzują się obok unikalnych wzorów, precyzją wykonania i selektywnym doborem materiałów. Wnętrze każdej torby wyściela pikowana satyna, towarzyszą jej kieszonka na dokumenty i kieszeń na telefon komórkowy. Dostępne są modele, które można przewiesić przez ramię na skórzanym pasie lub z elegancką rączką. Ceny: od 350 PLN.
    ETNO GOSHICO to propozycja dla odważnych tropicielek trendów  w modzie i oryginalny pomysł na ożywienie zimowej kreacji.

    ***

    GOSHICO to designerska marka akcesoriów kobiecych. Stworzona w 2004 roku przez dwie siostry – Małgo Kotlonek (rocznik 1980) młodą polską projektantkę oraz Agę Kotlonek – Wójcik (rocznik 1978) – producenta i technologa z artystyczną duszą, bez której nie byłoby sukcesu Goshico. Siostry od 2004 roku tworzą markę akcesoriów modowych, toreb i biżuterii – przedmiotów wyjątkowo kobiecych i wybitnie praktycznych jednocześnie. Połączenie tych osobowości stanowi o sile marki, jest kwintesencją i współczesną definicją made by Goshico. Twórczynie marki Goshico przygotowując swoje projekty konsekwentnie kierują się trzema zasadami: unikalne inspiracje, selekcjonowana jakość materiałów i wyrobu oraz indywidualne podkreślenie kobiecego stylu. Ciągle poszukują nowych rozwiązałń, które pozwolą kobietom na zamanifestowanie własnej specyfiki bycia w świecie.
    Małgo tworząc nowe projekty inspiruje się tradycjami wzorniczymi (od perskiego kobiernictwa po polską sztukę ludową), często sięgając daleko w przeszłość i w inne kultury, aby reinterpretować je w połączeniu ze współczesnymi formami i materiałami, jak w sztandarowej kolekcji toreb GOSHICO – New Folk. Bogate doświadczenie w pracy charakteryzatora filmowego i teatralnego pozwala jej na stuprocentową kontrolę nad sesjami zdjęciowymi GOSHICO, do których sama przygotowuje stylizacje i modelki.

    Wszystkie projekty Goshico są wykonywane ręcznie, wiele wzorów biżuterii i toreb powstaje tylko w jednym egzemplarzu.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj