II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Trendy 2011

     II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Trendy 2011
    II Kongres Wyposażenia Wnętrz

    Podczas listopadowego Kongresu Wyposażenia Wnętrz branża meblowa i dekoratorska zapoznała się z tendencjami w designie oraz najważniejszymi trendami konsumenckimi, marketingowymi i rynkowymi.

    18 listopada w warszawskim Business Centre Club wydawnictwo Promedia (właściciel m.in. takich tytułów, jak „Ambietne” i „Tekstylia w Domu”) zorganizowało II Kongres Wyposażenia Wnętrz – imprezę dla producentów i importerów mebli i artykułów wnętrzarskich, sklepów oraz architektów i dekoratorów wnętrz. W ramach części wykładowej spotkania można było posłuchać ciekawych wykładów z zakresu marketingu, takich jak: „Wirtualna etnografia jako źródło wiedzy o konsumentach” Agnieszki Burskiej–Wojtkuńskiej, marketing managera z firmy badawczej PBS DGA, „Dlaczego warto i jak prowadzić działania e-mail marketingowe” Łukasza Rzewuskiego, business development managera spółki e-markegingowej SARE oraz „Komunikacja marketingowa w branży wyposażenia wnętrz” Marka Borowińskiego, właściciela agencji doradczej MarekBorwinski.com Consulting.

    Ogromne zainteresowanie wzbudziła też prelekcja o trendach na rynku powierzchni handlowych zaprezentowana przez Tomasza Górskiego, negocjatora Cushman&Wakefield Polska oraz przegląd najważniejszych targów wyposażenia wnętrz, które przedstawił Jerzy Osika, właściciel wydawnictwa branżowego Promedia. Tradycyjnie tłumy słuchaczy zgromadził również wykład Marka Borowińskiego, właściciela MarekBorwinski.com Consulting na temat przyszłorocznych trendów w aranżacji wnętrz.

    Kongres był też świetną okazją do wymiany opinii na temat branży zarówno w kuluarowych rozmowach jak i podczas panelu dyskusyjnego, w którym wzięli udział Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry, Sylwester Salach, prezes firmy DCB, Ireneusz Jakuszewicz, właściciel firmy Epro, Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting, Jacek Paciuch, dyrektor salonu meblowego Agata Meble w Katowicach., Jerzy Kotwas – dyrektor Sharda Europe.

    W przerwach między wykładami można było odwiedzić stoiska partnerów Kongresu Wyposażenia Wnętrz. Wiele osób ciekawych, co będzie działo się na targach w przyszłym roku, podchodziło do stanowisk organizatorów imprez wystawienniczych : Targów Frankfurckich (Heimtextil, Ambiente, Christmasworld, Texprocess), paryskich Maison&Objet i Meuble Paris, International Home&Housewares Show w Chicago, IMM i Living Kitchen w Kolonii, Home Decor w Poznaniu, Idealnego Domu i Wnętrza, Silesia Interior w Sosnowcu, About Design w Gdańsku. Zainteresowani profesjonalnymi usługami dla biznesu zaglądali na stoisko firmy specjalizującej się w e-mail marketingu SARE, zasięgali informacji na stanowiskach MarekBorowinski Consulting, przedsiębiorstwa certyfikującego Polish Product, a także DCB – firmy specjalizującej się w wykrywaniu fałszywych banknotów i portalu Dekoracja.pl. Produkty dla branży wyposażenia wnętrz można było obejrzeć na ekspozycjach marek pościeli Uniontex i Morfeo, dystrybutora luksferów i  mozaik Hydrotex oraz firmy Fotele.org.pl. Sponsorami wydarzenia były także firmy Monasti i InsERT – producent zintegrowanego systemu ERP Navireo, który wspiera m.in. zarządzanie sieciami sprzedaży.

    Podczas II Kongresu Wyposażenia Wnętrz ogłoszono zwycięzcę polskiego etapu międzynarodowego konkursu na najciekawszy koncept sklepu Global Innovator Award. Został nim salon Agata Meble w Katowicach. Wydawnictwo Promedia jest sponsorem i organizatorem polskiej edycji konkursu , a światowym organizatorem jest stowarzyszenie IHA, które na swój koszt zaprasza polskiego zwycięzcę na finał GIA w Chicago. Dodatkowo agencja MarekBorowinski.com Consulting ufundowała sieci Agata Meble doradztwo z zakresu visual merchandisingu, a portal Dekoracja.pl pakiet promocyjny Top Design.

    Oprócz tego, w trakcie kongresu wręczono certyfikaty Polish Product. Otrzymały je producent świec Jutrzenka i sieć sklepów Komfort.

    Sponsorami upominków były firmy: DCB, Sharda Group (marki Uniontex i Morfeo), InsERT, Ballantines, Bielenda, Dagmara, Delic-Pol, Edgard, Fabryka Słów, FilmBox, Galaxia Cafe, Gołąb, Grupa Zachodnia, Hegron, Jutrzenka, Irwin Tools, Komozja, Kris Line, Linta, Lotos Parafiny, Mag, Pascal, ProCandle, Prometeo, Teatr Sabat, Stara Mydlarnia, Tenex i Tso Moriri. Nagrodę specjalną w loterii wizytówkowej – platformę Vibro Med do redukcji tkanki tłuszczowej ufundował dystrybutor foteli masujących Fotele.org.pl.

    Patronatem medialnym objęły II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Tekstylia w Domu, Ambiente, HorecaMagazine.pl,  Świat Elit, Biznes Meble.pl oraz portale meble.pl, designteka.pl,  myFloor.pl, Fashionmedia.pl, GalerieHandlowe.pl, a także Wydawnictwo Faktor.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here