Marka Outhorn przedstawia nową kolekcję na sezon jesień 2016, której charakterystyka brzmi – technologie sportowe, projekty na trening i na co dzień, stonowane kolory. Nazwa kolekcji Define Your Sport ma pokazać, że nie ma jednej słusznej aktywności fizycznej, każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna. I do każdej z nich znajdą się odpowiednie produkty w nowej kolekcji Outhorn.
Kolekcja damska nawiązuje do dwóch szalenie modnych w tym sezonie trendów kolorystycznych: zimne odcienie szarości połączone z chłodnym błękitem i klasyczną czernią – dedykowane klientkom ceniącym klasykę oraz linia produktów w zgaszonej czerwieni – są tu zarówno odcienie pomidorowe, jak i bordowe, czy nawet delikatnie zmierzające w stronę czerwieni ceglastej. W kolekcji narciarskiej Outhorn łączy oba powyższe trendy kolorystyczne – tegoroczna „miss stoku” z powodzeniem ubierze czerwoną kurtkę puchową do legginsów, całość przełamując bluzą w kolorze szarości. W kolekcji dominują geometryczne formy oraz łączenia różnych materiałów i faktur.
Outhorn zadbał, by wśród propozycji damskich i męskich znalazły się zarówno ubrania w stylu sportowym dla fanów aktywności fizycznej (np. odzież funkcyjna, która dzięki wzmocnieniu technologiami sportowymi zapewnia komfort podczas uprawiania aktywności fizycznej), jak i w stylu active sport casual – do noszenia na co dzień (np. kurtki puchowe czy kamizelki).
W kolekcji damskiej warto zwrócić uwagę na dwustronną kamizelkę, która dzięki zewnętrznemu pikowaniu oraz wewnętrznemu monochromatycznemu wzorowi allover pasuje do wielu stylizacji. Warto również obejrzeć kurtki puchowe – wykończone tzw. weldowanymi szwami dodatkowo izolują przed przemakaniem, a ze względu na swoją unikatową strukturę zapewniają komfort termiczny i są wyjątkowo lekkie. Dla osób, które cenią funkcjonalność oraz design, marka przygotowała czarny puchowy płaszczyk z ozdobnym wykończeniem.
W kolekcji damskiej znajduje się także specjalna linia Outhorn Sport Up, składająca się z odzieży fitnessowej, trekkingowej i narciarskiej, którą promuje Dorota Gardias – nowa ambasadorka marki, kobieta, której sport towarzyszy w codziennym życiu.