Jesienna kampania Top Secret to interpretacja trendów ujęta w kontekst prawdziwych potrzeby klientów tej marki.
Nowa kolekcja, w obiektywie zajmującej się fotografia streetową Asi Typek, nabrała bardzo autentycznego, użytkowego i miejskiego charakteru. Ujęcia chwil, ruchu, emocji i codziennych sytuacji przedstawiają ubrania w konkretnym kontekście. Stylizacje Top Secret pokazują pełen wachlarz możliwości marki. Naturalny wygląd modelek i modela wpisuje się w uliczny, reporterski charakter fotografii. Istotnym elementem kampanii są też zdjęcia detali i dodatków.
Jesienno zimowa kolekcja Top Secret jest bardzo różnorodna, zbudowana z kilku linii, tak o charakterze „smart casual” jak i bardziej formalnym. Najnowsze trendy są zinterpretowane w sposób odpowiadający kalendarzowi i potrzebom klientów.
Powrót do pracy wymaga kolekcji o charakterze nowoczesnego office’u. Sylwetka inspirowana jest garderobą męską, dedykowaną kobietom pragnącym wyglądać w pracy tak modnie jak i profesjonalnie. Główna inspiracja tego tematu opiera się na tkaninie w tenisowy prążek, mikro „kafelkowych” nadrukach oraz butelkowej zieleni. Ubrania, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, asymetrii oraz dobrym jakościowo tkaninom, są ultra nowoczesne. Podstawowym asortymentem jest koszula, a ponad to żakiety, sukienki, spódnice, spodnie z tkaniny, wszystko co buduje nowoczesną stylizację do pracy. Ciemna kolorystyka przełamana jest bielą i pudrowym różem.
Kolejne linie utrzymane w miejskim charakterze składają się ze spodni, spódnic, koszul, dzianin i okryć uzupełnionych ponczem, miękkimi szalami. Modną sylwetkę budują szerokie spodnie, długość midi w spódnicach. W palecie kolorystycznej znalazły się: jasna i butelkowa zieleń, khaki, bordo, rudości, beże, melange aż po śmietanową biel.
Casulana część kolekcji jest swobodna, codzienna, zawiera jednak nowe ciekawe elementy np. inspirowane strojem jeździeckim, z metalowymi akcentami. Miłośniczki dżinsu będą mogły zbudować całe monochromatyczne sylwetki w niebiesko – granatowej gamie barw z ciekawymi połyskliwymi elementami miedzi. Bazę tej linii budują spodnie, kurtki i bluzy. Na miękką, kobiecą sylwetkę składają się też luźne koszule, gładkie i w kwiatowy nadruk; zamszowe i denimowe sukienki, t – shirty z nadrukami, poncho z frędzlami.
Cześć kolekcji oparta jest na etnicznych detalach i wielobarwnych ornamentach w kolorach granatu i intensywnego bordo. Miękką, swobodną, kobiecą sylwetkę w klimacie boho podkreślają drukowane sukienki, luźne otulające kardigany, drukowane koszule.
Kolekcja na „specjalne okazje” inspirowana jest modą lat 80 tych i 90 tych, z dużą dawką koloru czerwonego, bordo, ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi sukienek, kokardami – wiązaniami bluzek wokół szyi nawiązuje do mody retro, ale w nowoczesnym wydaniu.
Nie brakuje też złota, koronek, miękkich welurów i obowiązkowej na wieczór czerni, również w kontrastach błysk/mat.
Męska kolekcja Top Secret ma przede wszystkim charakter smart caual. Jest miejska, wygodna, oparta o proste formy ubrań, denimowe zestawy, koszule, swetry, t – shirty w soczystych kolorach . W linii city, przeznaczonej dla osób aktywnych zawodowo dominują klasyczne formy uszyte z nowoczesnych strukturalnych tkanin, uzupełnione mikro wzorami.