Kwiatowa rewolucja!

Buty  z kolekcji Nessi „Flowers  power”  na sezon wiosna/lato 2016 w  wizerunkowej sesji zdjęciowej / backstage

_MG_6886Marka Nessi znana jest na polskim i zagranicznym rynku obuwniczym od 9 lat głównie jako  producent butów casualowych, wygodnych do  szykownego i aktywnego  funkcjonowania w mieście. Kolejne „miejskie” kolekcje oceniane były jako „ klasyczne, ale z pazurem” i kupowane przez coraz szersze grono Klientek, zadowolonych z jakości  i trwałości butów.  W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2016, nazwanej „Flowers power” marka proponuje to, co cenią stałe użytkowniczki obuwia, z odrobiną modowego szaleństwa.

_MG_6902Dowodem na to jest wizerunkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w minioną sobotę w studiu Nolimits FX na warszawskiej Sadybie z udziałem aktualnej ambasadorki marki Ewy Mielnickiej, byłej Miss Polski. Do propozycji  obuwniczej zaproponowanej przez projektantów Nessi włączono powstałą już kilka miesięcy temu linię „Nessi by Ewa Mielnicka” i osadzono ją w bezmiarze kwiatów i kolorów.

Za obiektywem stanął Michał Pańszczyk, stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek,  biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis.pl,  a o zegarki zadbała Lorus Polska.  O make-up i fryzury zadbała Klaudia Utnicka. Produkcją zajął się Promotion Instytut/Nowy Showroom.