CZERŃ, BIEL I ZŁOTO – SYLWESTROWY LOOKBOOK HOUSE

Marka HOUSE przygotowała specjalny lookbook na okres sylwestrowo-karnawałowy. Na surowych, monochromatycznych zdjęciach modele prezentują najlepsze zestawienia z zimowej kolekcji damskiej i męskiej. Dominują w nich minimalistyczne formy, kontrasty kolorów i faktur oraz zestawienie stylu sportowego z seksowną klasyką.

W sylwestrowym lookbooku HOUSE zebrał najbardziej charakterystyczne elementy najnowszej kolekcji marki, tworząc bardzo spójny przewodnik po sylwestrowych trendach.

Wśród HOUSE’owych propozycji na najbliższy okres od razu zwraca uwagę bardzo oszczędna paleta barw, zawężona do bieli, czerni i szarości, ożywionych metalicznymi akcentami w kolorze złota i srebra. Marka skupiła się na kontrastach, nie tylko bieli z czernią, ale też faktur i wykończeń tkanin – w lookbookowych stylizacjach mat sąsiaduje z błyskiem a pikowania z gładkimi materiałami.

Modna według HOUSE dziewczyna jest silna i charakterna, ale przy tym kobieca i seksowna. Typowo sportowe fasony, takie jak oversize’owe koszulki pożyczone prosto z męskiej szafy czy bluzy z przyciągającymi wzrok, typograficznymi nadrukami, zestawione są ze spódniczkami – obcisłymi w geometryczne wzory lub dziewczęcymi, rozkloszowanymi, w czarno-białą kratkę. Monochromatyczne zestawienia bieli z czernią ożywiają złote dodatki, takie jak kurtki bombery, seksowne szorty czy metalowa biżuteria.

W kolekcji męskiej – równie minimalistycznej i surowej – także rządzą biel i czerń oraz nadruki, w tym sezonie inspirowane fakturą marmuru, wzorami na bandanach i rzeźbami. Poza T-shirtami i bluzami marka proponuje również cieplejsze kurtki puchowe oraz dodatki, na przykład plecaki z elementami ze sztucznej skóry.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła znane twarze modelingu – pracującą ze światowej sławy projektantami – Charlotte Tomaszewską (Model Plus) i czeskiego modela Lucasa (New Models). Za obiektywem stał Kamil Zacharski, a stylizacją zajęła się Marta Kalinowska. Nad koncepcją i realizacją sesji czuwali Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z Marketingu HOUSE we współpracy z AFPHOTO. Za fryzury i make up odpowiadali kolejno Gor Duryan (D’vision) i Gosia Sulima (AFPHOTO).