PETIT BATEAU wchodzi na rynek pierwszy w Polsce sklep kultowej francuskiej marki odzieżowej

    2 PETIT BATEAU
    Petit Bateau

    W październiku został otwarty pierwszy w Polsce sklep kultowej francuskiej marki Petit Bateau oferującej ubrania zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Sklep znajduje się w Galerii Mokotów przy ulicy Wołoskiej 12 w Warszawie. Petit Bateau oferuje wysokiej jakości odzież wykonaną z delikatnych materiałów w modnej, ponadczasowej stylistyce. W portfolio marki można znaleźć pełną gamę ubrań, bielizny, a także akcesoriów dla osób w wieku od 0 do 924 miesięcy życia. Petit Bateau to francuska marka z ponad stuletnią tradycją, która zyskała popularność na całym świecie. Produkty z logo tej marki można znaleźć w 400 sklepach w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz Japonii.

    Wysoka jakość, misterne wykończenie oraz ponadczasowy charakter to wyróżniki ubrań Petit Bateau. Teraz także polscy konsumenci będą mogli skorzystać z bogatej oferty tej marki i przekonać się, dlaczego zyskała uznanie tak wielu osób we Francji oraz w innych krajach na świecie. W sklepie w Warszawie dostępne będą najnowsze kolekcje, począwszy od kolekcji jesień/zima 2010, kolejne będą pojawiały się co kwartał. Ubrania Petit Bateau kierowane są do wymagających konsumentów, którzy oczekują od odzieży, że zapewni im przyjemność i swobodę oraz dobrą jakość.

    Wystrój salonu Petit Bateau w Warszawie nawiązuje do unikalnego charakteru wnętrz innych sklepów tej marki, które urządzone są tak, aby klient czuł się w nich jak u siebie w domu.
    W sklepie znajdują się specjalne szafy, regały oraz inne meble przypominające wystrój dziecięcego pokoju, dzięki czemu będąc w sklepie ma się wrażenie, że wybiera się ubrania w przytulnej domowej garderobie.

    Nazwa marki Petit Bateau została zainspirowana słowami francuskiej piosenki dla dzieci i w dosłownym tłumaczeniu oznacza „małą łódkę”. Od jej powstania w 1893 roku, marka Petit Bateau wyznacza trendy oraz wprowadza innowacyjne rozwiązania w dziedzinie projektowania, a także produkcji odzieży. W 1918 roku założyciel marki wprowadził na rynek pierwsze na świecie majteczki bez nogawek, które dzieci mogły nosić zamiast niewygodnych kalesonów, stanowiących wcześniej podstawę garderoby maluchów. Do innowacji wprowadzonych przez Petit Bateau należą także wprowadzenie do świata mody dziecięcej marynarskich pasków czy zaprojektowanie pierwszego body dla dzieci. W 2004 roku marka poszerzyła swoją ofertę o kolekcję ubrań dla dorosłych, które uzupełniły jej szeroką gamę odzieży dla dzieci.

    10 podstawowych informacji o Petit Bateau

    1. Od samego początku Petit Bateau to niepodważalny ekspert w dziedzinie ubranek dla dzieci

    Założona w mieście Troyes przez Pierre’a Valtona w 1893 roku, Petit Bateau nieustannie wymyśla ponadczasowe i wygodne ubranka dla dzieci i dorosłych.

    2. Niezwykle miękkie i wysokiej jakości produkty dla dzieci i dorosłych

    W latach 60-tych XX wieku Petit Bateau stworzyło welurowe piżamki, które pozwalają maluchom swobodnie się poruszać i powoli uczyć się samodzielnie ubierać. Wykonane z niewiarygodnie miękkiego i elastycznego materiału, piżamki nie deformują się po praniu i sprawiają, że dziecku jest ciepło i wygodnie.

    3. Silne zaangażowanie w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój

    Petit Bateau dba o zrównoważony rozwój na każdym etapie produkcji. Począwszy od oszczędności wody, poprzez energooszczędne i nietoksyczne barwniki, kończąc na biodegradowalnych opakowaniach – wszystko jest zaprojektowane w taki sposób, aby chronić naszą planetę.

    4. Styl, który pasuje do każdej osobowości

    Ubrania Petit Bateau są wymyślane w taki sposób, aby jako zawsze modna klasyka odpowiadały różnym osobowościom. Produkty tej marki są idealnie skrojone, nie tracą fasonu z upływem czasu i łatwo je rozpoznać po miękkiej fakturze.

    5. Wysokiej jakości bawełna która posiada certyfikat i prawo używania znaku Oeko-Tax

    Bielizna, piżamy i koszule nocne Petit Bateau posiadają certyfikat Oeko-Tex, jednej z najbardziej restrykcyjnych marek na świecie, co zapewnia całkowite bezpieczeństwo dla skóry oraz świadczy o poszanowaniu środowiska naturalnego na każdym etapie produkcji.

    6. Przekazywana z pokolenia na pokolenie wiedza, której początki sięgają fabryki
    w Troyes

    W fabryce w Troyes, w której filozofia marki znajduje się najbliżej serca, pracownicy na co dzień kontynuują tradycje firmy z poszanowaniem technik przekazywanych z pokolenia na pokolenie.

    7. Proces produkcji pod ścisłą kontrolą

    Aby zapewnić unikalną jakość 90% dystrybuowanych przez Petit Bateau produktów powstaje we własnych oddziałach produkcyjnych firmy. Jedynie 10% produktów, które nie wymagają

    zastosowania kluczowej dla tej marki specjalistycznej wiedzy, jest produkowanych na zewnątrz. Wszystkie jednostki produkcyjne są ze sobą zintegrowane i działają z poszanowaniem tradycyjnych technologii. Wysoka jakość jest zachowana niezależnie od tego, gdzie powstał dany produkt.

    8. Marka budząca pozytywne uczucia, która przypomina o dzieciństwie i pozostaje bliskim towarzyszem przez lata

    Dorośli na całym świecie pozostają wierni ulubionym T-shirtom marki Petit Bateau z czasów swojego dzieciństwa. Kolory, linie i tkaniny stosowane przez Petit Bateau odpowiadają ich podejściu do świata i tworzą klasyczną modę.

    9. To, co najważniejsze w modzie, nie zmienia się mimo upływu czasu i daje poczucie komfortu

    Filozofia „slow fashion” to część stylu marki Petit Bateau, który pasuje do każdej osobowości. W jej kolekcjach można na nowo odkrywać marynarski top, podkoszulkę, majteczki, błyszczący płaszcz przeciwdeszczowy lub sztormiak. Proste i zabawne, te kultowe ubrania odpowiadają każdemu przez całe życie, od roku 0 do dorosłości.

    10. Kampanie reklamowe niezmiennie od 1920 roku bliskie ludziom i sercu,
    a jednocześnie przyprawione humorem

    Petit Bateau to jedna z niewielu francuskich marek znanych na całym świecie. Jako jedna z pierwszych reklamowała się w 1920 roku. Petit Bateau, jako czołowa marka dziecięca, zawsze podkreślała energię, pomysłowość i wolność dzieci.