W sezonie jesień-zima 2010/2011 Hexeline proponuje linię biznesową CLEANSE, modowe inspiracje czerpie z nurtu przygodowego EXPLORE, a wynikiem tych twórczych poszukiwań jest linia ENLIGHTEN, z modowymi hitami sezonu.
CLEANSE. Moda w jesienno-zimowej kolekcji Hexeline jest przyjaciółką kariery. Sprzyja temu tendencja CLEANSE – oczyszczenie formy i estetyki w służbie funkcjonalności. Najważniejszą rolę pełnią nowatorskie konstrukcje – rozwiązania, które służą komfortowi. Żakiet pożycza od cardiganu nową linię ramienia. Modele spodni składają się aż z 41 elementów, by perfekcyjnie pracować na sylwetce. W niektórych modelach znika podszewka – dzięki temu precyzyjnie wykończony żakiet jest lżejszy, co łatwo docenić przy wielowarstwowych ubraniach jesiennych (o jedną warstwę tkaniny mniej).
EXPLORE. Silnie zaznaczony w trendach tego sezonu nurt przygodowy EXPLORE sprzyja poszukiwaniu projektowych inspiracji w dalekich krajach i świecie baśni. Ikoną kolekcji wieczorowej mogłaby być Szeherezada – jej sukienka opalizuje multibłyskiem. Efektowna struktura tkaniny zmienia charakter pod wpływem oświetlenia. Zaskoczenie – tkanina jest bardzo elastyczna i niezwykle miła w dotyku. W wersji sylwestrowej sukienki mają długość maxi i wytworny godet.
Z modowej podróży do dalekich krajów przywozimy także etno-inspiracje: alpejskie kwiaty we wzorach dzianin, guziki, które wyglądają jak nity w wersji deluxe oraz żakardowe szale z motywem pawiego pióra.
ENLIGHTEN*
Kulminacją sezonu (ENLIGHTEN) są zupełnie nowe formy, jak płaszcz z szerokimi królewskimi rękawami czy asymetryczny sweter z jednym rękawem-nietoperzem. Nowość to także przezroczyste, multifunkcyjne dzianiny z dodatkiem ekskluzywnej wełny z alpaki, które mają tak zaprojektowane otwory i pęknięcia, że można je nosić na kilka sposobów.
Sesję zdjęciową wykonała Emilia Zaniewska.