Grudniowy HARPER’S BAZAAR – Na okładce MADONNA – Ikona muzyki POP

Harper’s Bazaar. Gwiazdą numeru jest Madonna, królowa muzyki POPNa rynku ukazał się właśnie najnowszy, grudniowy numer magazynu Harper’s Bazaar. Gwiazdą numeru jest Madonna, królowa muzyki POP.

W osobistych wyznaniach, ekskluzywnie dla Harper’s Bazaar, słynna wokalistka podsumowuje swoje dokonania artystyczne, mówiąc także o trudnościach, jakie pokonała by znaleźć się na szczycie.

W świątecznym numerze Harper’s Bazaar znajduje się także wywiad z Mariuszem Trelińskim. Reżyser opowiada o swoim najnowszym spektaklu, prezentującym dwie opery: „Jolantę” Czajkowskiego i „Zamek Sinobrodego” Bartóka. W 2015 roku opery pokaże nowojorska Metropolitan Opera.

W grudniowym Harper’s Bazaar znajdziecie również:

Sesja mody „Dlaczego by nie” z udziałem Kamili Szczawińskiej. Sesja inspirowana Diane Vreeland, legendarną redaktorką Harper’s Bazaar, późniejszą redaktor naczelną US Vogue;

Moda story: 24 godziny z Jeanem Paulem Gaultier oraz historia rodzinna Ralpha Laurena;

W obiektywie Marcina Tyszki – Magdalena Mielcarz;

Wywiady z Sophie Dahl, pisarką i byłą modelką i z Hallgrimurem Hellgasonem, islandzkim pisarzem, autorem m.in.: „Kobieta w 1000° C‎”;

Moda: sukienki i dodatki z myślą o świętach; bajkowe wizje Takashiego Murakamiego;

Uroda: sekret gęstych włosów – nowe zabiegi i kosmetyki;

Podróże: Japonia według Joanny Bator – historia osobista.

Grudniowemu wydaniu magazynu towarzyszy kampania radiowa (Chilli Zet, RMF Classic, Radio Kolor).

Za kreację odpowiada dział marketingu Marquard Media.

***

Harper’s Bazaar to luksusowy magazyn, założony w 1867 roku w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez braci Harper. Od 146 lat pozostaje niezmiennie „skarbnicą mody, przyjemności i wskazówek”. To co wyróżnia Harper’s Bazaar od innych luksusowych pism o modzie to bliskie związki ze sztuką. W amerykańskiej redakcji pracowali m.in. Truman Capote, Charles Dickens, Virginia Woolf, Andy Warhola, Salvador Dali czy Richard Avedon.

Pierwszy, marcowy numer polskiej edycji Harper’s Bazaar pojawił się w lutym 2013 r. W każdym numerze prezentowane są polskie i zagraniczne sesje z udziałem światowej sławy gwiazd, wybitnych fotografów i topowych modelek. Stałe rubryki obejmują raporty z polskich i zagranicznych wybiegów mody. Magazyn informuje także o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych oraz zamieszcza wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami. Na czele polskiej redakcji Harper’s Bazaar stoi Joanna Góra.