Zimowa kampania HOUSE

Nowa kampania promująca markę House to ciąg dalszy Berlińskich Impresji zapoczątkowanych tej jesieni. W zimowej odsłonie marka prezentuje najnowsze trendy na tle nowoczesnego miasta sportretowanego wieczorową i nocną porą.

okładki trendowe - 540 x 304 px - kampaniaZdjęcia do kampanii zostały wykonane w Berlinie, którego ukryte zakamarki stanowią doskonałe tło do prezentacji najnowszych trendów marki House. Wśród nich pojawiły się wygodne dzianiny i warstwowe sylwetki, ale nie zabrakło również bardziej eterycznych propozycji utrzymanych w miejskim stylu.

Autor zdjęć – Rafał Milach (AFPHOTO), w idealny sposób ujął indywidualistyczny charakter dwójki bohaterów, których poza bliską relacją łączą wspólne pasje oraz zamiłowanie do muzyki i tańca.

Muzyczny klimat doskonale oddaje również teledysk, który powstał w ramach zimowej kampanii. Film zaczyna się spokojnie i leniwie, ale szybko przeradza się w pełną energii, spontaniczną miejską zabawę. Reżyserem i operatorem jest Bart Pogoda (AFPHOTO), a tło muzyczne to dzieło Krystiana Wołowskiego, znanego z Dick 4 Dick, Emma Dax i D4D.

Stylizacje do sesji przygotowała Marta Kalinowska, a autorką makijażu i fryzur jest Gosia Sulima (AFPHOTO). Od strony kreatywnej nad kampanią czuwał Maciej Czarnecki, a całość powstała pod opieką Brand Managera marki, Grzegorza Chyły.

Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.house.pl, na której można zobaczyć zdjęcia oraz film kampanijny, jak również najnowszy lookbook marki.