Radosaw Majdan ambasadorem kampanii PiersiBadacze

FOTO ReklamoweOrganizatorzy „Rak.To się leczy” oraz ING Życie – partner startegiczny akcji PiersiBadacze zaprosili znanych i lubianych mężczyzn, aby wzięli udział w filmach instruktażowych dotyczących samobadania piersi. 5 lipca – obchodzony jako Światowy Dzień Łapania za Biust – swoją premierę będzie mieć nowa, bezpłatna aplikacja na smartfony PiersiBadacze, w której znani sportowcy i artyści co miesiąc będą przypominać kobietom o dacie samobadania i pokażą, jak to się robi.

http://piersibadacze.pl/

Ambasadorami akcji zostali Radosław Majdan oraz Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Tomasz Puzon, Jacek Stachursky. W ramach aplikacji kobiety same będą mogły zadecydować, który z nich zagości na ekranie ich telefonu lub na pulpicie komputera.

Z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust i udostępnienia aplikacji PiersiBadacze, w kilkunastu miejscach w Warszawie odbędą się wydarzenia promujące nową inicjatywę.

Radka Majdana i jego zespoł The Trash będzie można zobaczyć m.in. na wieczornym koncercie ambasadorów akcji w klubie Space o godz. 20.00 w Warszawie

http://www.rak.tosieleczy.pl/piersibadacze-zaproszenie/

Fanki zdrowia i profilaktyki, które zadecydują, że aplikacja PiersiBadacze pojawi się w ich telefonie z twarzą Radka Majdana – poza możliwością ustawienia daty przypominacza i obejrzenia filmu instruktażowego z jego udziałem, będą miały również dostęp do artykułów i porad ekspertów dotyczących onkologii, zabawy – co miesiąc nowy quiz wiedzy o zdrowiu, dostęp do kompendium wiedzy o nowotworach „Warto wiedzieć, by wygrać”, opcję polecenia aplikacji znajomym oraz przydatne adresy. Aplikacja została przygotowana na najpopularniejsze systemy AppStore oraz Android.