Radosaw Majdan ambasadorem kampanii PiersiBadacze

FOTO ReklamoweOrganizatorzy „Rak.To się leczy” oraz ING Życie – partner startegiczny akcji PiersiBadacze zaprosili znanych i lubianych mężczyzn, aby wzięli udział w filmach instruktażowych dotyczących samobadania piersi. 5 lipca – obchodzony jako Światowy Dzień Łapania za Biust – swoją premierę będzie mieć nowa, bezpłatna aplikacja na smartfony PiersiBadacze, w której znani sportowcy i artyści co miesiąc będą przypominać kobietom o dacie samobadania i pokażą, jak to się robi.

http://piersibadacze.pl/

Ambasadorami akcji zostali Radosław Majdan oraz Przemysław Saleta, Maciej Jachowski, Tomasz Puzon, Jacek Stachursky. W ramach aplikacji kobiety same będą mogły zadecydować, który z nich zagości na ekranie ich telefonu lub na pulpicie komputera.

Z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust i udostępnienia aplikacji PiersiBadacze, w kilkunastu miejscach w Warszawie odbędą się wydarzenia promujące nową inicjatywę.

Radka Majdana i jego zespoł The Trash będzie można zobaczyć m.in. na wieczornym koncercie ambasadorów akcji w klubie Space o godz. 20.00 w Warszawie

http://www.rak.tosieleczy.pl/piersibadacze-zaproszenie/

Fanki zdrowia i profilaktyki, które zadecydują, że aplikacja PiersiBadacze pojawi się w ich telefonie z twarzą Radka Majdana – poza możliwością ustawienia daty przypominacza i obejrzenia filmu instruktażowego z jego udziałem, będą miały również dostęp do artykułów i porad ekspertów dotyczących onkologii, zabawy – co miesiąc nowy quiz wiedzy o zdrowiu, dostęp do kompendium wiedzy o nowotworach „Warto wiedzieć, by wygrać”, opcję polecenia aplikacji znajomym oraz przydatne adresy. Aplikacja została przygotowana na najpopularniejsze systemy AppStore oraz Android.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here