Polak wśród laureatów konkursu modowego „AIR FRANCE Fashion Flight to Paris”

Jednym z sześciu laureatów międzynarodowego konkursu „AIR FRANCE Fashion Flight to Paris” („Modowy lot AIR FRANCE do Paryża”) został dwudziestodwuletni Marcin Sokołowski z Zabrza. Finaliści wzięli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej autorstwa światowej sławy fotografa mody – Pála Nánási, która odbyła się w nowej części lotniska im. Charles’a de Gaulle’a w Paryżu

Nowoczesny Terminal 2E nawiązuje do tętniących życiem Pól Elizejskich. Pomiędzy rzędami butików znanych projektantów, podróżni mogą wybierać spośród szerokiej gamy topowych marek, ekskluzywnych wyrobów znanych projektantów, wyjątkowych dodatków i niezwykłych kolekcji biżuterii. Swoje sklepy mają tu najsłynniejsze domy mody m.in. Hermés, Dior, Gucci, Burberry, Prada, Miu Miu, Célineor Marc by Marc Jacobs oraz Yves Saint Laurent – pierwszy butek tej marki otwarty na lotnisku. Perełką jest sklep z odzieżą dziecięcą Bonpoint, uwielbiany przez celebrytów. Ubrania tej marki noszą pociechy Madonny czy Bena Afflecka. Prawdziwe działa sztuki znajdą tu również miłośnicy biżuterii, kamieni szlachetnych i zegarków takich marek jak Cartier, Chaumet, Rolex, Van Cleef & Arpels czy Swarovski.

Nietypowe działania promujące markę AIR FRANCE i jej bazowy port lotniczy im. Charles’a de Gaulle’a w Paryżu polegały na zorganizowaniu profesjonalnej sesji zdjęciowej na lotnisku z udziałem laureatów konkursu „AIR FRANCE Fashion Flight to Paris”. Przed obiektywem znanego fotografa mody pozowało sześciu finalistów – amatorów z różnych krajów, w tym Marcin Sokołowski z Polski. Udział w sesji pozwolił uczestnikom uzyskać nietypowe portfolio zdjęć oraz wyjątkowe doświadczenie w modelingu.

„Do konkursu zgłosiłem się całkiem przypadkowo, bardziej pod namową znajomych. Bardzo ucieszył mnie fakt, że zostałem wybrany do finałowej szóstki. Konkurs organizowany przez AIR FRANCE był niesamowitą przygodą. Na początku byłem zestresowany, gdyż to była moja pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Na szczęście wiele przydatnych wskazówek fotografa oraz podejście całej ekipy sprawiły, że współpraca była na najwyższym poziomie. Sesja zdjęciowa utwierdziła mnie w przekonaniu, że swoją przyszłość chciałbym związać ze światem mody.”– powiedział Marcin Sokołowski, finalista konkursu z Polski, na zdjęciu powyżej wraz z pozostałymi laureatami konkursu „Nowo otwarty terminal jest bardzo nowoczesny i stylowy. Ekskluzywne butiki idealnie wpasowały się w to miejsce. Bardzo podobała mi się strefa VIP, której wysoki standard sprawił, że poczuliśmy się jak gwiazdy. ” – dodał Marcin Sokołowski.

Oprócz znanych marek, na sześciuset metrach kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się także kilka sklepów oferujących produkty w przystępnych cenach. Zatem każdy może wybrać się na zakupy odpowiadające jego indywidualnym zainteresowaniom i zasobności portfela.

Gorączkę zakupów podsyca obecność The Body Shop, marki fantazyjnego lakieru do paznokci Essie, i firmy Kiehl’s. Amerykańska firma kosmetyczna Kiehl’s tworzy produkty do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy oparte na naturalnych składnikach. Asortyment produktów ze strefy bezcłowej skupia się także na jakości, dzięki takim markom jak Chanel, którą obecnie reklamuje Gisele Bündchen, oraz Clarins, Dior, Guerlain, Clinique (produkt polecany przez Nicole Kidman), Estée Lauder i Lancôme. Z kolei Hugo Boss otworzył sklep wraz z Lacoste, Longchamp, Lancel i Samsonite, których oferta jest skierowana do osób o wyrafinowanym guście, które często podróżują.

Zakupy w butikach należących do najlepszych na świecie projektantów zasługują na równie specjalną oprawę kulinarną. Topowe restauracje, bary, kawiarnie i salony herbaty kuszą turystów swoimi wyrobami wykonanymi wyłącznie z najwyższej jakości składników. Luksusowa herbaciarnia i jednocześnie producent francuskich bezowych makaroników, Ladurée, doskonale wpisuje się w przestrzeń przepięknego, nowego terminalu. Herbaciarnia fascynuje turystów nie tylko swoimi popisowymi makaronikami Ladurée, ale również innymi wypiekami i upominkami.

Otwarcie nowego terminalu oznacza, że przepustowość portu lotniczego wzrośnie do 42

milionów odwiedzających rocznie. W trosce o przyjemną podróż projektanci paryskiego lotniska zadbali o wiele szczegółów, by zapewnić podróżującym jak najwyższy komfort. Uwagę przyciąga zwłaszcza wyjątkowe wzornictwo oraz możliwości zakupowe. Sklepy, restauracje oraz punkty usługowe odzwierciedlają wszystkie te elementy. Aby obsłużyć 25 000 potencjalnych połączeń, zbudowano ogromną poczekalnię AIR FRANCE. Podróżni mogą również skorzystać z możliwości opieki nad dziećmi oraz z centrum masażu.

MARCIN SOKOŁOWSKI (na zdjęciu), laureat tegorocznego konkursu „AIR FRANCE Fashion Flight to Paris”, nie jest doświadczonym modelem. Ma 22 lata, studiuje Turystykę i Rekreację na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Haute couture interesuje się już od dłuższego czasu. Lubi podążać za trendami, oglądać najnowsze pokazy mody, przeglądać kolekcje projektantów, bawić się modą i obserwować jak ludzie się ubierają w różnych zakątkach świata. Uwielbia podróżować i poznawać nowe kultury. Wolny czas spędza aktywnie.

AIR FRANCE KLM

Grupa AIR FRANCE KLM jest znaczącym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Obecnie AIR FRANCE KLM może poszczycić się ponad 77 milionami pasażerów i transportem 1,4 miliona ton ładunków rocznie. Grupa obsługuje łącznie 243 porty lotnicze zlokalizowane w 103 krajach, a jej flota liczy 573 samoloty. Linie, posiadające porty macierzyste na lotniskach Paryż-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, obsługują łącznie ogromną sieć połączeń. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 21 milionów członków.

AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerami – liniami Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń – ponad 15,5 tysiąca lotów dziennie, do 1000 miejsc, w 187 krajach. Więcej informacji o AIR FRANCE KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com .