BUMBLEBEE – DZIECI NIE BĘDĄ CHCIAŁY DOROSNĄĆ

    Na polskim rynku odzieżowym pojawiła się nowa marka, idealnie odpowiadająca na zapotrzebowanie wymagających rodziców, którzy cenią sobie nie tylko precyzję wykończenia, wygodę i jakość, ale przede wszystkim uśmiech na buziach swoich pociech.

    Marka Bumblebee to nie są rzeczy dla każdego… Nie mają wzorów unisex, są skrojone specjalnie dla dziewczynek i dla chłopców. Dzięki wysokiej jakości materiałów (100% bawełny z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100, który jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych) ubranka Bumblebee są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na zdrowie.

    Każdy detal ubranek z kolekcji Bumblebee ma funkcjonalne zastosowanie i powstał z myślą o dzieciach. Nie ma gryzących metek przy karku, które każda mama mozolnie wycina a pozostałości i tak uwierają… Jest za to mięciutki i cienki materiał, na którym za pomocą sitodruku farbami wodnymi, bezpiecznymi dla dziecka, umieszczono wszelkie niezbędne informacje, łącznie z instrukcją prania (zatem nawet tata będzie wiedział, na ile stopni wrzucić ulubioną garderobę dziecka do pralki). Nie ma metalowych, ciężkich zamków ani guzików, które można łatwo połknąć.

    – Ubranka są atrakcyjne pod wieloma względami – mówi Anna Gzyra, aktorka znana między innymi z seriali „M jak Miłość” i „Przyjaciółki”. – Kolory są intensywne, piękne, nasycone a materiał bardzo dobrej jakości i miły w dotyku. Krój bluzek jest modny, ale też, co najważniejsze, wygodny. Wiem, że w ubrankach Bumblebee moja Helenka wygląda naprawdę pięknie, ale też jestem spokojna o jej komfort fizyczny przez cały dzień – dodaje aktorka.

    Kolekcja Bumblebee nie jest alternatywą dla azjatyckiej produkcji ani tym bardziej dla oferty sieciowych sklepów. To wysublimowany produkt, unikatowe wzory, nieskończona ilość barw i najwyższa jakość gatunkowa. To polski kapitał, polska produkcja i polskie projekty. Ubranka są produkowane w stolicy polskiego przemysłu tekstylnego – Łodzi.

    – Bardzo lubię polskie rzeczy i firmy, zwłaszcza jeśli ich produkty są równie dobre lub nawet lepsze niż ich zagraniczne odpowiedniki – mówi dziennikarka Anna Ibisz. – Dokładnie takie są koszulki Bumblebee. Piękne nasycone kolory, miękka bawełna o grubej gramaturze, wygląd bez zarzutu, do tego białe t-shirty z dowcipnymi grafikami – matki fashionistki, zamawiające ubrania dla swoich pociech w znanych modowych imperiach będą zerkać na logo małego Trzmiela i myślę, że szybko się przekonają do tej startującej na naszym rynku marki.

    Bumblebee to wygoda i swoboda. Każdy, kto jest rodzicem lub przynajmniej raz w życiu zetknął się z kilkulatkiem wie, że po pierwsze nie potrafi on usiedzieć w miejscu, a po drugie – miewa takie pomysły, które dorosłemu człowiekowi mogą się wydać nieprawdopodobne. Dlatego ubranka w żaden sposób nie krępują dziecka ani w sensie dosłownym (swobody ruchów) ani w przenośni (krępowania inwencji i ograniczania możliwości). Pozostawiają za to maluchom radość bycia dzieckiem.

    Wszystkie barwy tęczy odzwierciedlone w ofercie kolekcji Bumblebee przypominają dorosłym, jak beztroski i kolorowy jest świat dziecka a solidność i wytrzymałość materiału pozwoli wygrać niejedną walkę z dziecięcą pomysłowością.

    Ubranka z kolekcji Bumblebee dostępne są dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Można je nabyć w sklepie internetowym firmy pod adresem www.bumblebee.pl.