Ultra ekskluzywne wejściówki na pokaz mody – specjalnie dla fanów Mariusza Przybylskiego

    Ceniony polski projektant mody Mariusz Przybylski, współpracujący od lat z firmą TOSHIBA, zaprezentował swoją najnowszą kolekcję „Ultra” podczas Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie. Już 9 września w Warszawie odbędzie się oficjalna polska premiera połączona z ekskluzywnym pokazem mody.

    Ultra nowocześnie

    Po światowej premierze w Berlinie, czas zaprezentować kolekcję na rodzimym wybiegu. Już za kilka dni gwiazdy, media, fotoreporterzy oraz miłośnicy mody będą mieli okazję wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Głównym sponsorem pokazu, już po raz siódmy, jest firma TOSHIBA Polska, której projektant dedykował specjalną część kolekcji – stylowe, skórzane etui na laptopy. Tytuł kolekcji – „Ultra” – oznacza wyjście poza granice narzucone przez kanony mody. Opierając się na klasyce, Mariusz Przybylski stworzył swoje własne, odrębne  i nowoczesne wzornictwo. Jest to kolejna kolekcja dedykowana przede wszystkim mężczyznom, nie mniej znajdują się w niej również akcenty zaprojektowane z myślą o kobietach.  Cechą charakterystyczną są unikalne projekty ubrań wykonane z wysokiej jakości włoskich tkanin takich jak kaszmir, wełna, skóra oraz jedwab.

    Wyjątkowa okazja dla fanów Mariusza Przybylskiego

    Pokazy mody, to wydarzenia zupełnie wyjątkowe, gromadzące w pierwszych rzędach śmietankę życia towarzyskiego, ważne postaci ze świata rozrywki, mody, kultury, skupiające uwagę mediów. Specjalnie dla fanów projektanta istnieje niecodzienna możliwość zdobycia podwójnych zaproszeń na ekskluzywny pokaz mody, który odbędzie się już za kilka dni w Warszawie. Wystarczy odwiedzić profil Mariusza Przybylskiego na Facebook’u i wziąć udział w konkursie. Do wygrania jest 10 dwuosobowych zaproszeń. 

    Duet TOSHIBA – Przybylski już po raz siódmy

    Firma TOSHIBA współpracuje z projektantem już od wielu lat. Co sprawia, że za każdym razem kooperacja kończy się sukcesem? „Mariusz Przybylski to projektant – wizjoner. Śmiało wykracza poza dotychczasowe kanony, nie boi się eksperymentów, nie stroniąc od nowoczesnych form. Jego projekty cechuje innowacyjność połączona z elegancją. Są
    to jednocześnie punkty styczne z myślą przewodnią marki TOSHIBA. Dla nas komputer to coś więcej niż tylko narzędzie pracy. To także nieodłączny element współczesnego stylu życia. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do designu naszych produktów, dlatego poprosiliśmy Mariusza Przybylskiego o zaprojektowanie linii ekskluzywnych etui na laptopy, które stanowią stylowy dodatek do stroju” – komentuje Marcin Morawski, Head of Marketing Communications firmy Toshiba.