Najlepszy sklep internetowy w branży mody – Wkrótce finał Fashion Website Awards

    Jeszcze w tym miesiącu poznamy najlepszy sklep internetowy w branży mody. 29 sierpnia 2011 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostaną ogłoszone oficjalne wyniki konkursu Fashion Website Awards. Zgłoszenia ocenia 10 jurorów.

    Jury siódmej edycji Fashion Website Awards pracuje pełną parą. Do udziału w konkursie zakwalifikowało się ponad dwadzieścia sklepów internetowych. Zgłoszenia oceniane są pod różnym kątem – estetyki, funkcjonalności, intuicyjności obsługi, form płatności, dogodności dla klienta, etc. Ze względu na dużą rozpiętość kryteriów do komisji sędziowskiej firma Promedia zaprosiła aż 10 jurorów – przedstawicieli agencji interaktywnych i mediów, projektantów mody oraz specjalistów ds. komunikacji wizualnej.

    W składzie jury zasiedli:

    Robert Olszewski, Head of ARBOinteractive Direct Sales, Board Advisor ARBOinteractive

    Przemysław Fura, Interactive Director w Open and Partners (Lowe Group Poland)

    Monika Onoszko, dyrektor artystyczny grupy kreatywnej onoMono, szefowa działu mody w wydawnictwie Promedia

    Marek Witt, stylista i projektant

    Marek Borowiński, specjalista w dziedzinie psychologii koloru w internecie

    Eliza Mrowińska, redaktor naczelna, Galeriehandlowe.pl

    Karolina Kucharska, redaktor prowadząca portalu lamode.info, stylistka

    Andrzej Kwaśniewski, redaktor naczelny serwisu modowo-lajfstajlowego dla kobiet ModaiJa.pl, redaktor Agencji Prasowo-Fotograficznej MWmedia

    Sobiesław Książek, redaktor naczelny portalu foto-fashion.com

    Jacek Święch, właściciel FashionMedia.pl, fotograf mody.

    Patronami medialnymi tej edycji konkursu zostały następujące portale: LaMode.info, Foto-Fashion.com, FashionMedia.pl, GalerieHandlowe.pl, Modaija.pl, Promedia.biz.pl oraz czasopisma: Moda Damska, Moda Męska i Fshionbusiness.pl. Informacje na temat Konkursu znajdują się także na funpage’u FWA.

    Sponsorem konkursu jest firma InsERT – producent zintegrowanego systemu ERP Navireo, który wspiera m.in. zarządzanie sieciami sprzedaży.

    Pomysłodawcą i Organizatorem Konkursu jest wydawnictwo Promedia Jerzy Osika. Partnerstwem Fashion Website Awards objęły Międzynarodowe Targi Poznańskie.

    Więcej informacji na www.promedia.biz.pl.