Połączenie prostych form unisex z romantycznym klimatem to propozycja marki HOUSE na sezon wiosenno-letni. W linii „Alter-naive” projektanci marki z powodzeniem wymieszali dziewczęce akcenty z elementami o męskim charakterze.
W kolekcji „Alter-naive” dominuje warstwowość i niebanalne, pozornie przypadkowe połączenia. Duże żakiety i oversize’owe koszule idą w parze z kobiecymi wykończeniami i dodatkami, a wszystko wzbogacone zostało o elementy w stylu vintage. Neo-grunge’owym fasonom towarzyszy pastelowa paleta kolorów i subtelne wzory, takie jak motyw łączki i delikatna kratka. Na dziewczęcą sylwetkę składają się również kardigany w wersji XL, długie męskie żakiety i obcisłe, sprane jeansy lub legginsy – czyli mówiąc krótko, obszerne, luźne góry i obcisłe doły.
Wśród modnych fasonów znajdziemy szorty, koronkowe getry, spodnie „boyfriendy” z wywiniętymi nogawkami, sukienki przypominające halkę a’la Courtney Love czy te w stylu „T-shirtowym”, ozdobione agrafkami, drapowane lub wiązane. W cenie są też błyszczące dżety i cekiny, pastelowy i przebarwiony denim, tiulowe falbanki i przezroczystości. Świetnym kontrastem dla lekkich, dziewczęcych form będą wysokie zamszowe kowbojki czy buty globtrotterki.
Po ubrania z kolekcji wiosenno-letniej House zaprasza do salonów marki.
Informacje dodatkowe:
HOUSE młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką HOUSE działa 190 salonów w Polsce i w 110 zagranicą.