Wiosenna słodycz od MOHITO

    MOHITO WIOSNA 2011 1

    Modny look w słodkim wydaniu to silnie zaznaczający się współcześnie trend.  Delikatna stylizacja, słodka i cukierkowa może być również sexy. Trend „lollipop” tej wiosny powraca właśnie w kolekcji MOHITO .

    Linia SWEET CANDY skierowana jest do kobiet preferujących mniej zobowiązujący styl ubierania się. Trend ten pozwala na wyrażenie siebie w swobodnej, ale słodkiej odsłonie. Styl casual nabiera nowego wymiaru – zachowuje codzienny luz, ale łączy go z seksownym lookiem w wydaniu Sweet, godnym także wieczoru.

    Sweet Candy jest przewrotnym spojrzeniem w kierunku często eleganckiej i oficjalnej mody damskiej. Linia Sweet Candy to alternatywa dla poprawnych żakietów, spódnic midi i klasycznych kompletów. Skrócenie spódniczek w połączeniu z cukierkowymi wzorkami i pastelowymi kolorami pozwala na pewną dozę szaleństwa w wariacjach modowych.

    Kierując się tym wrażeniem, kompletowanie ubrań w stylu Sweet nie będzie faux paux tej wiosny. Nadruki serduszek, kokardek oraz groszków to must have tego sezonu.

    Pośród krojów, znaczące są elementy mocno dopasowane, podkreślające sylwetkę. Mini spódniczki, kardigany z wyraźnym elementem falban, pończochy i zgrabne T-shirty są esencją kolekcji.

    Baza kolorystyczna to przede wszystkim delikatna biel, pudrowy róż i świeża brzoskwinia. Detale w kolorystyce czerni, głównie występujące jako wzorek lub efektowny nadruk na koszulce.

    Akcesoria to magia i urok w formie koralików, perełek, kwiatowych broszek, łańcuszków czy słodkich breloczków.

    W takiej stylizacji każda kobieta może poczuć się wyzwolona i drapieżna, ale jednocześnie słodka i subtelna.

    Informacje dodatkowe:

    MOHITO jest dynamicznie rozwijającą się marką odzieżową dedykowaną młodym kobietom w dużych aglomeracjach Europy Środkowej.

    MOHITO to marka dla kobiet nowoczesnych i modnych, aktywnych zawodowo, silnych i wyrazistych.

    Marka stanowi propozycję dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworząc kolekcje, myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje MOHITO, zawsze zgodne ze światowymi trendami mody, łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Stworzone są, by zdobić, uatrakcyjniać, podkreślać kobiecość i przeciwstawiać się życiowej rutynie.

    Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 56 salonach w całej Polsce. www.mohito.com