Maciej Zień łączy modę i design w kolekcji „Holiday Dream”

zien 2Maciej Zień po raz kolejny udowodnił, że moda to nie tylko ubrania, ale także sztuka, emocje i przestrzeń. Jego najnowsza kolekcja „Holiday Dream”, zaprezentowana w niezwykłej scenografii, stała się zmysłową podróżą do świata idealnych wakacji – pełnych światła, lekkości i ponadczasowej elegancji.zien

Od pierwszych chwil pokaz budził silne emocje. Przestrzeń, inspirowana śródziemnomorskim hotelem butikowym, wypełniona beżowymi tonami, miękkimi tkaninami i światłem, stworzyła wrażenie zatrzymanego w czasie wakacyjnego snu. Monumentalne kolumny, wykonane z płytek ceramicznych Tubądzin z kolekcji Holiday – zaprojektowanej przez samego Zienia – nadawały wydarzeniu rzeźbiarski, niemal teatralny charakter. Ich struktury i wzory, przywodzące na myśl kamień, marmur i naturalne żyłki skał, podkreślały spokój i harmonię całej aranżacji.

Nieprzypadkowo przestrzeń była integralną częścią opowieści. Maciej Zień od lat konsekwentnie rozwija swoją pasję do projektowania wnętrz, a kolekcja „Holiday Dream” była dowodem na to, że moda i architektura mogą przemawiać wspólnym językiem emocji i estetyki.

Na tle tej subtelnej scenografii wybrzmiewały zwiewne projekty: sukienki z jedwabiu, muślinu i organzy zdawały się unosić w powietrzu, odzwierciedlając ducha podróży i tęsknoty za chwilami zatrzymanymi w czasie. Kolorystyka kolekcji – ceglane czerwienie, masełkowe pastele, chłodne błękity – budowała atmosferę zachodzącego słońca nad Morzem Śródziemnym.

„Holiday Dream to efekt moich podróży – Tulum, Ibiza… To miejsca, które zostają w sercu. Chciałem, by ta kolekcja była przedłużeniem tych wspomnień. By kobiety noszące te projekty czuły się jak na wakacjach, nawet jeśli są w środku miasta” – mówił Maciej Zień.

Płytki z kolekcji Holiday, będące integralną częścią pokazu, odzwierciedlały tę samą filozofię co moda Zienia: prostota, wyrafinowanie i emocjonalne oddziaływanie. Naturalne kolory i subtelne wzory inspirowane piaskiem i skałami pozwalają przenieść klimat południowych wysp do prywatnych wnętrz.

Każdy detal scenografii – od oświetlenia po fakturę tkanin – został dopracowany tak, by harmonijnie współgrać z kolekcją. Efekt końcowy przeniósł gości w świat pełen światła, przestrzeni i lekkości – świat, w którym każda kobieta mogła poczuć się jak na wymarzonych, prywatnych wakacjach.

Pokaz „Holiday Dream” był nie tylko prezentacją mody, ale kompletnym doświadczeniem estetycznym, które na długo pozostanie w pamięci jego uczestników.