Czy zmiana może być przygodą i źródłem energii? Co się dzieje, jeśli odważymy się wyjść ze strefy komfortu? Dlaczego umiejętność dostosowania się do zmian sprawia, że kobiety są wyjątkowe? Triumph rusza z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.
Filarem kampanii jest spot, w którym marka oddała głos inspirującym kobietom. Poza ambasadorką Triumph, dziennikarką i podróżniczką Martyną Wojciechowską w materiale wystąpiły także: Marta Wojtal, która porzuciła zawód księgowej i obecnie jest jedną
z najlepszych fotografek modowych w kraju; Monika Pryśko – autorka książki „Bój się i działaj”, od lat na swoim blogu przekonuje, że w kobietach drzemie prawdziwa siła oraz Klaudia Bąk, brafitterka i laureatka wewnętrznego konkursu dla pracowników salonów Triumph, która z firmą związana jest od 15 lat. W pełnym emocji i prawdziwych historii spocie bohaterki otwarcie mówią m.in.: o tym, czym jest dla nich zmiana i z jakimi wiąże się emocjami, w jaki sposób kobiety mogą się wzajemnie inspirować do podejmowania odważnych decyzji i wspierać w radzeniu sobie z codziennymi zmianami, które przynosi życie.
– Każda zmiana to wyzwanie, ale także początek nowej historii. To właśnie otwartość na zmiany zaprowadziła mnie na krańce świata, gdzie poznałam wiele inspirujących kobiet i zrozumiałam jak ogromną moc ma kobieca więź. Możemy się różnić wieloma rzeczami: językiem, kulturą, sposobem na życie czy tym, jaki nosimy rozmiar. Łączy nas jednak więcej niż nam się wydaje! Choć każda zmiana jest naszą indywidualną decyzją, to w jej tle słychać głosy wielu kobiet. To nasza wspólna historia. Razem możemy więcej, a kobiece wsparcie potrafi dodać skrzydeł. Cieszę się, że dzięki marce Triumph będę mogła podzielić się moimi doświadczeniami z innymi kobietami – mówi Martyna Wojciechowska, ambasadorka Triumph.
Kampania „Otwórz się na zmiany” potrwa do 23 czerwca br. i obejmie kompleksowe działania w szeroko pojętym digitalu, w tym w social media oraz serwisie Youtube. W ramach kampanii Triumph wspólnie z Martyną Wojciechowską zainicjuje dyskusję o zmianach i zaproponuje szereg aktywności, w tym m.in. warsztaty online, które dostępne będą na lokalnym profilu marki Trumph w serwisie społecznościowym Facebook oraz konkurs w social media, w którym zachęci użytkowniczki do podzielenia się swoją historią zmiany.
Triumph od ponad 130 lat tworzy bieliznę zapewniającą idealne dopasowanie i wsparcie każdego dnia. „Otwórz się na zmiany” jest częścią globalnej kampanii marki, promującej inteligentny biustonosz Fit Smart. Zastosowana w nim innowacyjna technologia sprawia, że biustonosz dopasowuje się do zmieniającego się ciała kobiety na każdym etapie życia. Zapewniając wsparcie i poczucie komfortu, Fit Smart dodaje pewności siebie w mierzeniu się z codziennymi wyzwaniami.