Martyna Wojciechowska ambasadorką wiosennej kampanii marki Triumph ,,Otwórz się na zmiany”

Czy zmiana może być przygodą i źródłem energii? Co się dzieje, jeśli odważymy się wyjść ze strefy komfortu? Dlaczego umiejętność dostosowania się do zmian sprawia, że kobiety są wyjątkowe? Triumph rusza z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.News Osobowości  Martyna Wojciechowska ambasadorką wiosennej kampanii marki Triumph ,,Otwórz się na zmiany”

Filarem kampanii jest spot, w którym marka oddała głos inspirującym kobietom. Poza ambasadorką Triumph, dziennikarką i podróżniczką Martyną Wojciechowską w materiale wystąpiły także: Marta Wojtal, która porzuciła zawód księgowej i obecnie jest jedną
z najlepszych fotografek modowych w kraju; Monika Pryśko – autorka książki „Bój się i działaj”, od lat na swoim blogu przekonuje, że w kobietach drzemie prawdziwa siła oraz Klaudia Bąk, brafitterka i laureatka wewnętrznego konkursu dla pracowników salonów Triumph, która z firmą związana jest od 15 lat.  W pełnym emocji i prawdziwych historii spocie bohaterki otwarcie mówią m.in.: o tym, czym jest dla nich zmiana i z jakimi wiąże się emocjami, w jaki sposób kobiety mogą się wzajemnie inspirować do podejmowania odważnych decyzji i wspierać w radzeniu sobie z codziennymi zmianami, które przynosi życie.

News Osobowości  Martyna Wojciechowska ambasadorką wiosennej kampanii marki Triumph ,,Otwórz się na zmiany”– Każda zmiana to wyzwanie, ale także początek nowej historii. To właśnie otwartość na zmiany zaprowadziła mnie na krańce świata, gdzie poznałam wiele inspirujących kobiet i zrozumiałam jak ogromną moc ma kobieca więź. Możemy się różnić wieloma rzeczami: językiem, kulturą, sposobem na życie czy tym, jaki nosimy rozmiar. Łączy nas jednak więcej niż nam się wydaje! Choć każda zmiana jest naszą indywidualną decyzją, to w jej tle słychać głosy wielu kobiet. To nasza wspólna historia. Razem możemy więcej, a kobiece wsparcie potrafi dodać skrzydeł. Cieszę się, że dzięki marce Triumph będę mogła podzielić się moimi doświadczeniami z innymi kobietami – mówi Martyna Wojciechowska, ambasadorka Triumph.

Kampania „Otwórz się na zmiany” potrwa do 23 czerwca br. i obejmie kompleksowe działania w szeroko pojętym digitalu, w tym w social media oraz serwisie Youtube. W ramach kampanii Triumph wspólnie z Martyną Wojciechowską zainicjuje dyskusję o zmianach i zaproponuje szereg aktywności, w tym m.in. warsztaty online, które dostępne będą na lokalnym profilu marki Trumph w serwisie społecznościowym Facebook oraz konkurs w social media, w którym zachęci użytkowniczki do podzielenia się swoją historią zmiany.

Triumph od ponad 130 lat tworzy bieliznę zapewniającą idealne dopasowanie i wsparcie każdego dnia. „Otwórz się na zmiany” jest częścią globalnej kampanii marki, promującej inteligentny biustonosz Fit Smart. Zastosowana w nim innowacyjna technologia sprawia, że biustonosz dopasowuje się do zmieniającego się ciała kobiety na każdym etapie życia. Zapewniając wsparcie i poczucie komfortu, Fit Smart dodaje pewności siebie w mierzeniu się z codziennymi wyzwaniami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here