Kampania #Cityroam x Wojtek Koziara w Timberland

„Nigdy nie byłem wygadanym chłopakiem, a zdjęcia pozwoliły mi przekazać dużo więcej niż słowa” – mówi Wojtek Koziara jeden z fotografów, którego marka Timberland zaprosiła do swojej kampanii w ramach launchu modelu butów #Cityroam. Wojtek podczas spaceru po Warszawie specjalnie dla Timberland stanął po drugiej stronie obiektywu i stał się jednym z bohaterów globalnej kampanii marki, która od kilku sezonów promuje na witrynach miejskich fotografów z całego świata.Kampania #Cityroam x Wojtek Koziara w TimberlandKampania #Cityroam x Wojtek Koziara w Timberland   

Historia Timberland to opowieść o unikatowych projektach. Wyrazistych bryłach, systemach gwarantujących pełen komfort noszenia. Przeznaczonych dla ludzi, którzy cenią jakość. Nowe buty #Cityroam – sneakersy z duszą klasycznych bootsów Timberland – są odpowiedzią na potrzeby współczesnych mieszkańców miasta, którzy żyją szybko i intensywnie.  O ich sprawdzenie marka Timberland poprosiła Wojtka Koziarę, fotografa, który podczas spaceru po Warszawie i poszukiwaniu inspiracji opowiadał o życiu fotografa:

@WojtekKoziara

„Każde miasto na świecie ma swój wyjątkowy klimat, trzeba tylko chcieć go odnaleźć. Warszawa jest pełna kontrastów, co czyni ją zdecydowanie fotogenicznym miastem – stare kamienice obok wciąż wyrastających wieżowców, bezdomni pod salonem luksusowych samochodów – wszystko to tworzy unikatowy klimat tego miasta. Właśnie takie historie najbardziej lubię pokazywać na zdjęciach z Warszawy”.

#Cityroam to najnowszy projekt od Timberland. Wyposażony w technologię Aerocore, cholewkę ze skóry, pochodzącej z odpowiedzialnej garbarni Leather Working Group z oznaczeniem SILVER,  dołącza rodziny miejskich sneakersów. Za sprawą zielonych technologii, użytych podczas produkcji, jest też częścią kolekcji #Earthkeepers – czyli zaangażowanych ekologicznie produktów Timberland.

W komplecie z butami Cityroam debiutuje kurtka #MountBond, wzorowana na tradycyjnym anoraku. Wyposażona w wodoodporną membranę, ściągacze przy kapturze, rękawach oraz przy dolnym obszyciu, gwarantujące dopasowanie do sylwetki. Wielka kieszeń obrandowana tradycyjnym, górskim logo Timberland, pomieści niezbędne przedmioty miejskiego nomady.

@WojtekKoziara

„Fotografia to wszystko co potrafię, a za jej pomocą mogę opowiedzieć każdą historię. Nigdy nie byłem wygadanym chłopakiem, a zdjęcia pozwoliły mi przekazać dużo więcej niż słowa. W mieście szukam momentów i emocji. Wydaje mi się że to dwa podstawowe elementy dobrej fotografii ulicznej. Na swoich zdjęciach wolę pokazywać ludzi niż miejsca, jednak przestrzeń miejska jest idealnym tłem do portretów”

Sięgając po inspirujących bohaterów, marka Timberland nie zwalnia tempa i wciąż wyznacza nowe kierunki w rozwoju i komunikacji. Niedawno ogłosiła listę zobowiązań, które sprawią, że będzie ona jeszcze bardziej odpowiedzialna i przyjazna środowisku.

 – Postawiliśmy sobie także ambitne cele. Do 2020 roku chcemy by w każdym modelu butów znalazł się przynajmniej jeden składnik odnawialny lub pochodzący z recyklingu. Nasz wynik na dziś to 67% więc sporo przed nami – mówi Joanna Zając-Cekiera – marketing manager Timberland Polska. – Wszystko w naszej pracy obraca się wokół jasno sprecyzowanej polityki #ZeroWaste: 10 mln drzew na całym świecie, ograniczenie zużycia energii o 10%, a 50% pozyskiwane z odnawialnych źródeł. Chcemy by ponad 80% naszych pracowników wzięło udział w wolontariacie pracowniczym. Każdego dnia walczymy o ich realizację – dodaje.

* Wojtek Koziara – rocznik 1990, fotografuje od 2008. Gdy nie fotografuje interesuje się gotowaniem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here