W tym sezonie marka MOHITO prezentuje paryską historię z dwoma bohaterkami w roli głównej. Najnowsza kampania autorstwa Sonii Szóstak prezentuje eleganckie, wieczorowe sylwetki sfotografowane na tle pięknej architektury miasta. Kobiece sukienki, błyszczące bluzki, świetnie skrojone płaszcze i lśniące dodatki – wszystkie elementy garderoby odzwierciedlają romantycznego ducha nowoczesnej kobiety. Bohaterkami kampanii na sezon jesienno-zimowy zostały Brygida ‘Bree’ Naumowicz i Julita Formella. Wieczorowe kreacje inspirowane latami osiemdziesiątymi, lakierowana skóra i mieniące się cekiny.
Projektanci marki przygotowali dla klientek wiele odważnych propozycji. W kolekcji dominują dwa mocne kolory– granat i fiolet, które pojawiają się zarówno w wersji total look jak i pojedynczych akcentów. Na uwagę zasługują welwetowe garnitury, perły w detalach- najgorętszy trend sezonu obecny na większości pokazów. Dzięki zabawie formą rękawów przy bluzkach i koszulach- ubrania zyskały wyjątkowo romantycznego charakteru. Nie mogło zabraknąć bestsellerów MOHITO – sukienek. Zarówno eterycznych, pełnych delikatności jak i tych charakterystycznymi wzorami.
Część kolekcji Mohito jesień-zima 2017/2018 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym www.MOHITO.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.
SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Sonia Szóstak
Asystent fotografa: Grzegorz Broniatowski
Modelki: Brygida Bree Naumowicz/Model Plus & Julita Formella /Rebel Models
Stylizacja: Arleta Żak
Makijaż: Marianna Jurkiewicz
Włosy: Quentin Guyen /L2d Medias
Dyrekcja artystyczna: Kaja Wojtyga
Produkcja: Piotr Spodnik & Kamila Ławniczuk /AFPHOTO
Produkcja lokalna: Carlos Esteves /Toolboxa
Koncept kreatywny: Marketing MOHITO