Altro w języku włoskim oznacza „drugi”, „inny”. Kolekcja ALTRO jest absolutnie inna od standardowych modeli marki PATRIZIA ARYTON i na przekór innym nie rządzi się prawami powszechnie panującej sezonowości.
Dla dotychczasowej klientki marki kolekcja ALTRO jest idealnym rozwiązaniem na nieformalne, letnie wieczory, dla wielu klientek zaś bardziej niezobowiązującą i nowoczesną propozycją na biznesowe spotkania.
Tym razem Marka PATRIZIA ARYTON stworzyła kolekcję, która jest połączeniem klasycznych form i streetwearowych detali. ALTRO to odzwierciedlenie przenikających się odrębnych stylów. Stylizacje z wykorzystaniem elementów z tej linii wyróżnia lekkość – są niewymuszone i odmładzające.
Styl kolekcji
W świecie mody coraz większego znaczenia nabiera naturalność. W pewnych sytuacjach przybiera skrajne formy, w innych – delikatnie przełamuje dotychczasowe standardy. Potrzeba naturalności przejawia się w kilku aspektach. W najnowszej kolekcji ALTRO odnajdziemy ją w najwyższej jakości tkaninach, jak również swobodych krojach
i niebanalnych formach.
Kapsułowa linia, która swoją premierę ma 17 maja 2016 roku, została stworzona jako idealne uzupełnienie garderoby zarówno na letnie dni i wieczory jak i wczesną jesień. 17 wyjątkowych ubrań pozwoli klientce ALTRo stworzyć aż 12 różnych stylizacji.
W skład kolekcji wchodzą elementy niezbędne w każdej współczesnej garderobie – koszule, płaszcze, marynarki, sukienki, spodnie i szorty – wszystkie jednak wyróżniające się dzięki użyciu wyjątkowych, bogatych w fakturze tkanin. Kropką nad i kolekcji ALTRO jest konstrukcja i kunszt, użyte przy tworzeniu poszczególnych projektów. Podstawowa damska koszula staje się niezwykła, bo stworzona jakby w oparciu o sztukę origami. Płaszcze i marynarki zyskują nonszalancki charakter dzięki efektom niewykończenia, bardzo skrzętnie przemyślanym przez projektantów marki. Wszystko to z myślą o kobietach, które nie boją sie inspirować.
Kolekcja ALTRO dostępna jest we wszystkich salonach PATRIZIA ARYTON od 17. Maja. 2016 roku i poza niezwykłym designem od głównej linii odróżnia ją niższa, bardziej
przystępna cena. Kolejna odsłona tej wyjątkowej, „innej”, linii planowa jest na przełom listopada i grudnia 2016 roku. Kampania kolekcji przygotowana została przez Bartka Wieczorka a wystylizowana przez Annę Poniewierską. Cała kolekcja produkowana jest w Polsce.