W sezonie wiosna/lato 2016 w salonach Moliera 2 w Warszawie, Moliera 2 Bazar Poznański oraz online na www.Moliera2.com zadebiutowały nowe, bestsellerowe marki: Self – Portait, Kiini oraz Alameda Turquesa.
Charakterystczne, koronkowe sukienki Self – Portrait szybko podbiły serca Polek, w tym również gwiazd, m.in.: Agnieszki Szulim oraz Joanny Horodyńskiej. Brytyjska marka w zaledwie 3 lata zyskała ogromną popularność i uznanie, zarówno krytyków, jak i klientek.
Alameda Turquesa została założona w 2012 roku w Portugalii przez duet matki i córki. Sandały i akcesoria, zdobione charakterystycznymi pomponami, produkowane są ręcznie w małej manufakturze w Portugalii. Wykonanie jednej pary zajmuje 3 dni.
Za projektami kostiumów kąpielowych Kiini Bikini stoi urodzona w Turcji Ipek Irgit. Każdy strój szyty jest ręcznie, ma unikatowy krój pozbawiony jakichkolwiek zapięć i wpisuje się w gorący w tym sezonie styl boho.
Kolekcje Self – Portrait, Kiini Bikini i Alameda Turquesa dostępne są w Polsce wyłącznie w salonach Moliera 2 w Warszawie, Moliera 2 Bazar Poznański oraz w sklepie online na www.Moliera2.com