Świętująca obchody kultowego połączenia marki Hunter i festiwali muzycznych, kampania Hunter Original na sezon 2016 zabiera nas za kulisy najwyższej jakości przedstawienia. Poczynając od głównej sceny, skąpanej w porannym słońcu, po popołudniową ulewę, kiedy zaczyna się przygoda, kampania pokazuje młodą grupę muzyczną w ich podróży przez zjawiskowe otoczenie festiwalu.
Pod okiem dyrektora kreatywnego Alasdhaira Willisa, ujęcia zostały wykonane przez uznaną fotografkę i filmowca Elaine Constantine, która drugi sezon z rzędu współpracuje przy kampanii marki. Jej prace wykorzystano do tej pory w kultowych publikacjach w W Magazine, Vogue i I-D. Znana z pionierskiej wizji roli brytjskiej kultury młodzieżowej i nominowana przez BAFTA za swój kultowy film Northern Soul, Elaine współpracowała z modelami w taki sposób, aby uchwycić istotę festiwalach muzycznych, poczynając od ducha zespołu, poprzez energetyczne kulisy przygotowań aż do występu i euforii, która porywa tłumy.
Modelowe ujęcia zostały przełożone na surrealistyczne animacje przez znanego ilustratora Willa Sweeney‘ego. Kampania, wykorzystująca jaskrawe błyski barw, aby uchwycić energię marki, składa się z czterech archetypowych scen, przedstawiających różne etapy podróży zespołu po festiwalu. Pierwsza scena pokazuje lądowanie helikopterem, po którym następuje pełen adrenaliny spacer ku scenie, energiczny występ dla publiczności i wreszcie, triumfalne wyjście i opuszczenie sceny. Kampania przedstawia nowe modele obuwia, odzieży wierzchniej i akcesoria Hunter Original na wiosnę/lato 2016, w tym oryginalną kurtkę Bomber Jacket, Colour Haze Boot oraz Original Clear Poncho.