Mija 25 lat od kiedy marka Caterina ubiera Polki, które cenią sobie elegancję i wyrafinowanie. Nienaganne kroje oraz piękne tkaniny to jej wyróżnik, dzięki czemu, z sezonu na sezon zdobywa coraz większe grono klientek. Dziś marka Caterina zaprezentowała ujęcia zza kulis swojej najnowszej sesji zdjęciowej, które wykonał Jakub Jóźwicki.
Jak będzie wyglądał nowy sezon wg jednej z czołowych firm odzieżowych z segmentu premium? O tym będziemy mogli przekonać się już na niebawem, kiedy marka zaprezentuje swoją nową sesję zdjęciową. Niemniej jednak już po zdjęciach z backstage’u widać wyraźnie, że wiosna/lato 2016 to inspiracje latami 70-tymi, które w przypadku Cateriny, śmiało można łączyć w nowoczesne stylizacje. Nie zabraknie również klasycznych modeli, z których marka słynie.
Dwudniowa sesja zdjęciowa odbyła się w warszawskim Studio Daylight oraz w wyjątkowych przestrzeniach Agencji Muzycznej Polskiego Radia. Za obiektywem aparatu stanął Mateusz Stankiewicz, który wielokrotnie już współpracował z marką Caterina. Twarzą kampanii ponownie została Justyna Stolarczyk, z nowojorskiej agencji Women Management. Nad stylizacjami czuwała Marta Kalinowska, jedna z czołowych stylistek w Polsce. Do wykonania makijażu, marka Izabela Wójcik, zaś Piotr Wasiński odpowiadał za stylizację fryzur. Produkcją backstage’u zajął się Jakub Jóźwicki, a za produkcyjną całość odpowiadała agencja Van Dorsen Artists.