Nowa kampania marki ANIA KRUK

Trzy hasła, które definiują markę ANIA KRUK? Lekkość, prostota, niewymuszona elegancja. To właśnie widać w najnowszej kampanii polskiej marki biżuterii, która w listopadzie trafiła do butików w całej Polsce razem z jesiennymi kolekcjami.

ANIA KRUKNowa kampania umacnia wizerunek ANI KRUK jako eksperta od delikatnej, srebrnej biżuterii – prostej i szykownej, ale na pewno nie nudnej. Prostota w formie i oszczędność w barwach, casualowe stylizacje, naturalny look modelki – to estetyka, która wpisuje się w wartości marki.

Bliskość, skracanie dystansu między marką, a jej odbiorcą, to idea, którą kierujemy się od początku. Dlatego nasza nowa kampania to intymny portret młodej kobiety – uchwyconej w naturalnych sytuacjach, prostych kadrach. Marka ANIA KRUK dojrzewa, zmienia się. Poprzednie kampanie były bardziej krzykliwe, jeśli chodzi o stylizacje czy kolor. Tym razem stawiamy na delikatność, intymność.

Nowa kampania wizerunkowa stawia na bliskość i młodość także w dosłownym znaczeniu: ANIA KRUK postawiła na współpracę z lokalnymi artystami z Poznania. Do realizacji zdjęć zaprosiła Arka Nowakowskiego (MrMama.tv), znanego z realizacji wideoklipów dla zespołów Rebeka oraz The Dumplings. Wyjątkowy klimat i piękne kompozycje kolorystyczne to zasługa kolektywu R2D2, który zajął się całościowo stylizacją oraz set designem. ANIA KRUK postawiła na młodą, polską modę: wszystkie wykorzystane przy realizacji sesji ubrania zostały wyprodukowane w Polsce i pochodzą od młodych projektantów z platformy Mustache.pl.

Premiera kampanii to również debiut nowych kolekcji. Na zdjęciach możemy znaleźć: kosmiczną KASJOPEJĘ, militarny TAGS czy wyrazistą kolekcję URBAN CHIC, a to tylko niektóre z najnowszych propozycji marki.

ANIA KRUKKolekcja KASJOPEJA to jedna z gwiezdnych konstelacji, w które Ania Kruk zapatrzyła się projektując tą kolekcję. Elegancka forma naszyjników, bransoletek, kolczyków i pierścionków wpisuje się w światowy trend prostej, minimalistycznej biżuterii. Projekty powstały z samych szlachetnych materiałów: srebra rodowanego oraz srebra pokrytego złotem

Kolejna zaprojektowana przez Anię Kruk kolekcja to TAGS, w której powraca trend militarny. Prosta, lecz nieoczywista inspiracja: perforowana blacha była początkiem gry skojarzeń i nawiązań do zdecydowanej, surowej estetyki. Uniwersalne projekty ze srebra oraz srebra pokrytego złotem dopełniają łańcuchy i ostre jak żyletki wzory. W efekcie kolekcja TAGS to wyraziste bransoletki, kolczyki, pierścionki i naszyjniki dla osób mających własny styl.

ANIA KRUK lubi jednak zaskakiwać – między delikatnymi liniami, musiała pojawić się również kolekcja duża i wyrazista. W URBAN CHIC pojawiają się mocne, szare i czarne bransoletki ze stali, klasyczne kolie, duże stalowe pierścienie, a to wszystko doprawione prostymi srebrnymi łańcuszkami w formie naszyjników i kolczyków.

Nowe kolekcje marki to ukłon w stronę szlachetności srebra i złota, uchwycenie piękna w prostocie i form, kiedy biżuteria zdobi, ale nie przytłacza.