Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!

Gatta_Justyna Steczkowska - Karnawał 2005Wokalistka z 4-oktawową skalą głosu. Skrzypaczka, kompozytorka, autorka tekstów i zawodowy fotograf. Wszechstronnie uzdolniona, nietuzinkowa. Artystka z charyzmą i niepowtarzalnym stylem. Chyba nikt nie ma wątpliwości, kogo mamy na myśli. Justyna Steczkowska to kobieta, która swoim seksapilem i klasą inspiruje Polki już od ponad 20 lat! 15 lat temu została pierwszą twarzą marki Gatta i miała „kota na punkcie rajstop”. Stara przyjaźń nie rdzewieje, dlatego po kilkunastu latach Justyna Steczkowska wraca do Gatty w wyjątkowo zmysłowej kampanii.

15 lat temu słynne hasło Justyny Steczkowskiej – „Mam kota na punkcie rajstop” – przeszło do historii mody. Współpraca z marką Gatta była wręcz nieunikniona – bo kto mógłby lepiej wypromować rajstopy niż właścicielka niewiarygodnie zgrabnych nóg? Artystka podkreślała, że produkty marki Gatta odpowiadają jej naturze i dlatego z chęcią podjęła się ich promocji. Poza tym „kocie usposobienie” artystki – jej indywidualny charakter i pełna gracji figura – idealnie wpisało się w misję marki. Gatta chciała, aby dzięki zmysłowej bieliźnie, jej klientki stały się pewne siebie, poczuły się pięknie, seksownie i kobieco.

Niezapomniane kampanie reklamowe

Efektem współpracy Gatty z gwiazdą były spoty reklamowe, które swoją stylistyką nawiązywały do estradowego doświadczenia piosenkarki. Artystka promowała w nich rajstopy, ale także linię bielizny i odzieży. Autorska muzyka skomponowana na potrzeby spotów, śpiewanie i delikatne szeptanie to znaki rozpoznawcze tych produkcji, jak też samej Justyny. Steczkowska prezentowała się w nich jako kobieta pewna siebie, zdecydowana, która dokładnie wie, co lubi jej ciało i czego pragną mężczyźni. Z jednej strony delikatna romantyczka, z drugiej temperamentna i przebojowa. Dokładnie taka była też bielizna Gatty – każda z Polek mogła znaleźć w niej coś wyjątkowego dla siebie. Przekaz piosenkarki w spotach marki Gatta był jasny – zachęcić klientki do wyzwolenia swoich pokładów seksapilu, elegancji  i wdzięku.

Justyna projektantką Gatty

Justyna Steczkowska w ramach współpracy z Gattą pokusiła się także o stworzenie dwóch linii kolekcji odzieży. W linii „Gatta by Justyna Steczkowska” znalazły się m.in.: sukienki z modnym wielofunkcyjnym ściągaczem; oryginalnie marszczone bluzki czy body z wyjątkowym dekoltem na plecach. Wszystkie w kolorze uniwersalnej, ponadczasowej i zawsze modnej czerni, ozdobione kryształkami Swarovskiego. Wokalistka zwróciła uwagę na fakt, że projekty z jej linii, w połączeniu z różnymi kolorami i dodatkami, mogą sprawić, że ubrania będą mieć charakter ekstrawagancki, jak i klasyczny. Cel był jeden – ich właścicielka, musi czuć się w nich wygodnie i wyjątkowo. Dzięki nim miała być tajemnicza, niezależna, świadoma siebie i swojej kobiecości.

Justyna Steczkowska i Gatta – dziś

Ikona polskiej sceny muzycznej i modowej znów wraca do Gatty. Tym razem zaprezentuje Polkom aksamitne w dotyku, komfortowe i eleganckie rajstopy Satti Matti oraz całkowitą nowość – double push up, który znalazł się w pierwszej autorskiej kolekcji bielizny Gatta Intimate. Czym jeszcze zaowocuje współpraca z Justyną Steczkowską? Przekonamy się niebawem!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj