Młodość, dzikość, łamanie konwenansów, życie chwilą – jak to wszystko wyrazić za pomocą obrazu? Najnowsza sesja wizerunkowa Sizeer jest odpowiedzią na to pytanie. Niegrzeczna kampania balansuje na granicy przyzwoitości. Jest agresywna, drapieżna
i ekscytująca. Wciąga do świata Sizeera i uzależnia… od dobrego obuwia. Sneakery to już nie tylko część garderoby. To styl życia, którego jesteś władcą.
W salonach Sizeer właśnie wystartowała multibrandowa kampania #SneakerOn, która prezentuje najnowszą kolekcję Sizeer, wypełnioną po brzegi butami, ubraniami i akcesoriami najlepszych marek. Sesja zdjęciowa z udziałem czwórki młodych ludzi jest synonimem niczym nieskrępowanej wolności i szaleństwa. Dobre obuwie to komfort, a poczucie komfortu to radość. Trzeba brać z życia pełnymi garściami – oczywiście w dobrym stylu. Sieć salonów Sizeer niewątpliwie daje taką możliwość, a kampania #SneakerOn jest najlepszym tego dowodem. Zapraszamy do sneakerowego królestwa!
Sizeer #SneakerOn! Włącz się w miasto!
fotograf: Wojtek Rudzki
stylizacja: Zuzanna Kuczyńska | LAF AM
makijaż i fryzury: Wilson | Warsaw Creatives
asystentka makijażysty: Iza Kućmierowska
scenografia: Dorota Boruń
produkcja: LAF Production