Oprócz zaprezentowanych w ubiegłych tygodniach zestawów do biura i na co dzień,
w sezonie wiosna-lato 2015 Mohito przygotowało dla swoich Klientek także nową odsłonę ekskluzywnej linii GOLD LABEL. Wśród najnowszych projektów marki ponownie dominują mocno trendowe fasony, charakteryzujące się doskonałą jakością oraz wykonaniem
z dbałością o każdy detal. Kolekcję promuje energetyczny lookbook z piękną Julią Bijoch
w roli głównej.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych propozycji z metką GOLD LABEL, przystępując do procesu twórczego, projektanci Mohito za punkt wyjścia obrali sobie dobór najlepszych gatunkowo materiałów. Wśród wykorzystanych jakości pojawiły się m.in. skóra, jedwab oraz cupro. Oprócz nich, w kolekcji kluczową rolę odgrywają modele uszyte z opalizującej tkaniny, doskonale wpisujące się w obecnie bardzo modną, futurystyczną estetykę. Parka, spodnie rurki i ołówkowa spódnica z rozcięciem spójnie komponują się zarówno z czernią jak i subtelnym chabrowym – kolorem, który już teraz zapowiada się na hit nadchodzącej wiosny. Ważnym elementem linii GOLD LABEL są także dodatki. Wykonane z wysokiej jakości koziej skóry buty i torebka w odcieniu electric blue zostały w całości wyprodukowane w Polsce. Doskonale współgra z nimi naszyjnik ozdobiony szklanymi kamieniami oraz okulary przeciwsłoneczne z kolorowymi, lustrzanymi szkłami.
W odwołującej się do dyskotekowego klimatu lat ‘80 sesji zdjęciowej wystąpiła piękna Julia Bijoch
z agencji D’Vision. W pulsujących, pełnych błysku kadrach modelkę sfotografował Marcin Gierat. W skład ekipy weszły także stylistki Karolina Sołtan oraz Magdalena Bryk, wizażystka Joanna Banach oraz Gor Duryan – odpowiedzialny za fryzury. Za koncepcją artystyczną zdjęć stoi W P Onak.