MAFFASHION DLA VERSUS BY VERSACE

Luty 2015. Jedna z najbardziej opiniotwórczych trendsetterek, autorka najpopularniejszego w Polce bloga o modzie, kreatorka stylu naśladowanego przez miliony kobiet zaczyna współpracę z zegarkową odsłoną włoskiego domu mody Versus by Versace.

Versus to marka dedykowana osobom młodym, dynamicznym, lubiącym bawić się trendami, mówi Anna Borg, Dyrektor Zarządzająca Timex Group Polska. Jestem przekonana, że Julia Kuczyńska nie tylko odzwierciedla ducha marka, ale także jest w stanie zainspirować innych do podjęcia dialogu z modą i bieżącymi kanonami.

Historia Versus sięga roku 1989, kiedy Gianni Versace rozszerzył linię domu mody o nową markę dedykując ją siostrze Donatelli Versace. Początkowo marka tworzona była przy współpracy z projektantami Christopherem Kanem oraz J.W. Andersonem.  Od stycznia 2015 dyrektorem kreatywnym Versus jest Anthony Vaccarello.

Versus narodził się z potrzeby kreatywności, jest połączeniem innowacji, odwagi i pasji do budowania własnego, unikatowego wizerunku, mówi Anna Borg. Charakterystyczny , rokowy sznyt, odważne kolory, printy, suwaki, czy agrafki – to wyróżniki marki, dodaje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj