Kampania marki Gola w 2015 roku obrała nowy kierunek, związany z pytaniem „Which Gola are You?”. Firma postawiła na współpracę z wpływowymi blogerami, którzy mieli odpowiedzieć na postawione pytanie. Rezultaty okazały się niespodziewane a wynik pracy blogerów nadał całej koncepcji odpowiedni kontekst. W ostatnich latach wzrost popularności blogów sprawił, że ich autorzy stali się niemal celebrytami. Elity międzynarodowych blogów zyskały rozległe wpływy, głównie dzięki ogromnej ilości lojalnych zwolenników na całym świecie.
Pierwszym zaproszonym do współpracy był autor bloga Garcon Jon – londyński fotograf zaznajomiony
z social mediami. Daniel Jonathan Pryce założył ten szkocki blog, skupiający się na modzie streetowej już w 2008 roku. Obecnie pracuje w Londynie, jako fotograf mody ulicznej a blog www.garconjon.com skupia się na przede wszystkim na stylu męskim we wszystkich jego odsłonach. Marka przygotowała krótki film i niezwykłe zdjęcia, obrazujące ulubione modle Gola blogera, które Jonathan wystylizował elementami z własnej garderoby.
Do drugiej kooperacji została zaproszona nowojorska modelka i blogerka Natalie Suarez, dobrze znana zarówno na gruncie krajowym jak i międzynarodowym. Jej blog www.natalieoffduty.com skupia wielu fanów i ma dużą grupę followersów. W tym przypadku także powstało video oraz sesja zdjęciowa, pokazująca style Gola, wybrane przez Natalie z kolekcji SS15.
Rok 2015 będzie obfitował we współpracę GOLA z blogerami wybranymi z różnych miejsc na całym świecie.