GOLA – KAMPANIA SS2015

Kampania marki Gola w 2015 roku obrała nowy kierunek,  związany z pytaniem „Which Gola are You?”. Firma postawiła na współpracę  z wpływowymi blogerami,  którzy mieli odpowiedzieć na postawione pytanie. Rezultaty okazały się niespodziewane a wynik pracy blogerów nadał całej koncepcji odpowiedni kontekst.  W ostatnich latach wzrost popularności blogów sprawił, że ich autorzy stali się niemal celebrytami. Elity międzynarodowych blogów zyskały rozległe wpływy, głównie dzięki ogromnej  ilości lojalnych zwolenników na całym świecie.

Pierwszym zaproszonym do współpracy był  autor bloga Garcon Jon –  londyński fotograf zaznajomiony
z social mediami. Daniel Jonathan Pryce założył ten szkocki blog, skupiający się na modzie streetowej  już w 2008 roku. Obecnie  pracuje w Londynie, jako fotograf mody ulicznej a  blog www.garconjon.com  skupia się na przede wszystkim na  stylu męskim we wszystkich jego odsłonach. Marka przygotowała krótki film i niezwykłe zdjęcia, obrazujące  ulubione modle Gola blogera,  które Jonathan  wystylizował elementami z własnej garderoby.

Do drugiej kooperacji została zaproszona nowojorska modelka i blogerka  Natalie Suarez, dobrze znana zarówno na gruncie krajowym jak i międzynarodowym. Jej blog www.natalieoffduty.com skupia wielu fanów i ma dużą grupę followersów. W tym przypadku także powstało video oraz sesja zdjęciowa, pokazująca style Gola, wybrane przez Natalie z kolekcji SS15.

Rok 2015 będzie obfitował we współpracę GOLA z blogerami wybranymi z różnych miejsc na całym świecie.