Lider branży obuwniczej w Szwecji , marka Vagabond , w nadchodzącym sezonie w dalszym ciągu skupia się na charakterystycznych i innowacyjnych ikonach stylu.
Nowymi twarzami, biorącymi udział w kampanii wiosna / lato są modele z USA – Ashley Smith i Dominique Hollington.
Sesja fotograficzna została zaaranżowana w Miami, mieście z twórczą energią, duchem i barwną scenerią modową, która idealnie reprezentuje ekspresję nowoczesnego przekazu marki.
Pod wpływem sceny klubowej i kultury rave lat’80, charyzmatyczne ikony stylu spektakularnie wprowadzają markę Vagabond w 2015 rok. Nowa ekscytująca kolekcja dla kobiet prezentuje współczesną gamę modeli w obszarze sportowego stylu, objawiającego się w postaci grubych podeszw, platform, szpiczastych nosków i klapek. W sezonie wiosenno-letnim mężczyznom marka proponuje look sartorial, który świetnie wpasowuje się między formalny a casualowy trend. Retro sportowe modele, wciągane mokasyny czy buty sportowe za kostkę reprezentują styl na co dzień, podczas gdy linia obuwia eleganckiego skupia się na formalnych akcentach, zawierających klasyczne zwężające się kształty, niektóre w masywniejszym wydaniu.
„Nasz projekt jest inspirowany współczesnymi trendami, a my wykorzystujemy szeroką wiedzę na temat materiałów i rzemiosła, aby pokazać to w naszych produktach. Właśnie to wyróżnia nowoczesny styl Vagabonda i uważamy, że Ashley i Dominique odzwierciedlają nasze założenia w doskonały sposób”, przekonuje Anna Fahle Björcke, Brand Manager w Vagabond.