Motywem przewodnim najnowszej, wiosenno-letniej sesji zdjęciowej marki Medicine są pejzaże hiszpańskiej wyspy Fuerteventura, która należy do archipelagu Wysp Kanaryjskich.
Fuerteventura wydaje się opustoszała i dzika. Jednakże piękne plaże, pustynny krajobraz i masywy wulkaniczne, tworzą niezwykłe tło, które oddające klimat kolekcji.
Medicine, najnowszą kolekcję, dzieli na trzy wiodące linie, które w ciągu sezonu przeplatają się i są uzupełniane o kolejne, dostosowane do pory roku, asortymenty oraz kolory.Jako pierwsza na uwagę zasługuje linia inspirowana szeroko pojętymi podróżami.Kolejna odsłona kolekcji ma zdecydowanie rockowy charakter. Uzupełnia ją kolekcja t-shirtów z grafikami autorstwa Rafała Wechterowicza, grafika współpracującego z wieloma światowej sławy muzykami. Specjalnością Medicine są minikolekcje t-shirtów. Tym razem jest to kolekcja autorstwa Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka, fotografów odpowiedzialnych za wszystkie sesje wizerunkowe Medicine. Fotoprinty łączy tematyka „Love”, która idealnie wpisuje się w klimat nadchodzących walentynek.
Z kolekcji Medicine wyodrębniona została także linia, dzięki której możemy zestawić sylwetki do pracy. Nie jest to jednak sztywny dress code, lecz kwintesencja miejskiego stylu współczesnych 25–35-latków.
Wiosenno-letniej kolekcji Medicine towarzyszy kampania reklamowa ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka.
Twórczość Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka określa świadome balansowanie na granicy, ciągłe wymykanie się definicjom i zwodzenie odbiorcy – niepewnego, z czym właściwie ma do czynienia. Ich zdjęcia wyróżnia wnikliwa obserwacja kultury masowej. Swoimi pracami w ironiczny sposób komentują rzeczywistość, kreowaną przez tabloidy. Ale też przełamują konwencjonalne podziały wytyczone między fotografią komercyjną, reklamową i artystyczną.