ALEXANDRA K, polska marka produkująca luksusowe i ręcznie szyte torebki, dołącza do akcji Sklepy Wolne Od Futer

ALEXANDRA K to pierwsza polska marka produkująca luksusowe i ręcznie robione, z najwyższej jakości skór syntetycznych, torebki i akcesoria. Alexandra K jest marką założoną przez wegankę, która podkreśla, że stworzyła firmę, której celem jest promowanie mody całkowicie wolnej od przemocy wobec zwierząt. Alexandra K jest 17 polską firmą, która włączyła się w kampanię organizacji Otwarte Klatki i pisemnie zobowiązała się do niestosowania dodatków futrzanych w swoich produktach.  

Torebki ALEXANDRA K podzielone są na dwa rodzaje modeli, w zależności od wielkości i stylu: 1.5 oraz 0.8. Wszystkie posiadają certyfikat PETA, co gwarantuje sprawdzone materiały i dostawców. Torby wykonywane są ręcznie na zamówienie tylko z wysokiej jakości materiałów nietestowanych na zwierzętach. Projekty charakteryzują się ponadto niezwykle funkcjonalnym wnętrzem- każdy posiada system kieszeni ułatwiający organizację przestrzeni wewnątrz torby. Firma korzysta z opakowań ekologicznych i recyclingowych, a każda torebka otrzymuje przy produkcji unikalny numer seryjny „bag ID” i metalową blaszkę, na której widnieje napis: „This bag is animal cruelty free and vegan”.

Wyjątkowe torebki polskiej firmy zostały docenione również międzynarodowo i w 2014 roku model 1.5 Casabel Chilli otrzymał nagrodę VEGAN FASHION AWARD przyznaną przez niemiecką organizację PETA. To wyróżnienie pozwoliło zaistnieć marce na rynku zagranicznym i postawiło markę wśród nazwisk, takich jak Stella McCartney, która otrzymała tą nagrodę niejednokrotnie. Fanką torebek ALEXANDRA K jest między innymi Joanna Krupa, która znana jest ze swoich działań na rzecz zwierząt.

ALEXANDRA K jest marką, której filozofia to przekonywanie innych do stylu życia szanującego wszystkie żywe istoty. „Pragniemy pokazać, że produkty wegańskie mogą być modne, ładne i wysokiej jakości. Bardzo się cieszymy, że możemy dołączyć do marek biorących udział w kampanii wolnej od futer. Jest to kolejny krok dla naszej firmy. Uważam, że treści przekazywane przez Otwarte Klatki zmieniają świadomość ludzi i nakierunkowują ich na dobrą drogę. Podoba nam się Wasze zaangażowanie i chcemy być częścią Waszych działań” – tak decyzję o włączeniu się do kampanii skomentowała właścicielka marki Aleksandra Kościkiewicz.

Polskie marki, które oficjalnie dołączyły do projektu: Solar Company, Nenukko, RISK.made in Warsaw, Mint and Pepper, Ninety Eight Clothing, Slogan Eco Streetwear, Rododendron, Luka Bandita, Mimiś, SAS (Such A Sucz), Folk Design, Heroesque, Bohema Clothing, YES TO DRESS, Veganise oraz ESTby Es (Gosia Sobiczewska).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj