NOWA KOLEKCJA SOLAR W OBIEKTYWIE DAVIDA VASILJEVICA

Ekspresję kolekcji Solar S/S 2015 obrazują zdjęcia znanego fotografa modowego.
Przed obiektywem Davida Vasiljevica stanęła Myrthe de Poel, która znalazła się na liście 50 najbardziej obiecujących modelek według portalu Models.com. Kampania w pełni oddaje charakter najnowszej kolekcji marki – ciekawych w formie ubrań i akcesoriów stworzonych dla nowoczesnych kobiet,

Vasiljevic współpracował z prestiżowymi markami i redakcjami modowych magazynów. Jego prace pojawiły się na łamach amerykańskiej, chińskiej i hiszpańskiej edycji „Vogue’a”, „Elle”, „i-D”, „V Magazine” czy „Numéro Tokio”. Jest on także współtwórcą kampanii takich marek jak:

Stella McCartney, Boss Black, Tommy Hilfigher, Givenchy i Gucci. Na artystyczny styl Vasiljevica wpłynęły liczne podróże i wykształcenie – fotograf ukończył prestiżową Academie des Beaux Arts
w Brukseli. Dyplom z malarstwa potwierdza jego zdolność do aranżowania plastycznych kadrów
i operowania kolorami.

Davidowi Vasiljevicowi pozowały nie tylko znane modelki: Anja Rubik, Kasia Struss, Rosie Huntington Whiteley czy Diane Kruger, ale też cenione aktorki: Charlotte Gainsbourg, Eva Mendez i Penelope Cruz. Podczas realizowanej dla Solar sesji na Ibizie przed obiektywem Davida stanęła holenderska modelka Myrthe de Poel, która pracowała dla takich magazynów, jak: „Elle”, „Volt magazine” i „Marie Claire”. Minimalistyczna, neomodernistyczna architektura Ibizy jest doskonałym tłem dla ubrań Solar. Biel przeplatana naturalnymi detalami podkreśla lekki i nowoczesny charakter wiosenno-letniej kolekcji.

Kampanie Solar są wyrazem otwartości marki na współpracę z profesjonalistami. Naszą najnowszą kolekcję przedstawiamy w obiektywie zdolnego i cenionego fotografa. Zależało nam na podkreśleniu formy i materiału – nowoczesnych fasonów i intensywnych kolorów. Davidowi Vasiljevicowi udało się wydobyć zarówno jakość stylizacji, jak też podkreślić subtelną urodę Myrthe de Poel. Te zabiegi wprowadzają dużo lekkości i świeżej energii. I taka właśnie jest nasza nowa kolekcja – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Dominująca w sesji wizerunkowej geometria pojawiła się także w sesji edytorialowej.
W tym wypadku bazująca na bryłach i patternach scenografia nawiązuje do kojarzonych z marką deseni. Wzorzyste i wielobarwne modele z najnowszej kolekcji Solar prezentuje Julia Banaś fotografowana przez Małgorzatę Turczyńską. Z kolei wyrazisty lookbook z udziałem modelki Karoliny Wąż to rezultat pracy Marty Sinior – fotografki współpracującej z marką Solar od kilku sezonów. O stylizacje we wszystkich sesjach po raz kolejny zadbał Robert Kiełb. Stylista nawiązał do najgorętszych trendów w sezonie S/S 2015 – przewiązywania outfitu pasem czy łączenia kultowego denimu z eleganckimi dodatkami.

Fotografie ze wszystkich sesji ukażą się w czwartym już wydaniu „Magazynu Solar”, przygotowanym we współpracy ze studiem FUTU Creative. Geometria i kolor – charakterystyczne dla sesji Solar S/S 2015 – znajdą swoją kontynuację w nowoczesnym layoucie magazynu.  Publikacja będzie dostępna w dwóch wersjach: drukowanej, która pojawi się w salonach firmowych marki i elektronicznej, w postaci bezpłatnego wydania na iPada.