#cityon – włącz się w miasto! To hasło najnowszej kampanii multibrandowej, która ruszyła w Sizeer, sieci z topowymi produktami m.in. Nike Sportswear, Converse, Puma, adidas, Reebok, Timberland, Helly Hansen i Confront. Kampania, jak co roku, to przegląd topowych kolekcji sneakerów, ubrań i akcesoriów w klimacie street na jesień i zimę 2014/2015. Produkty Sizeer podbiją w tym sezonie polską ulicę.
Kampania multibrandowa #cityon ma pokazać sieć Sizeer jako część składową miejskiej dżungli. Wszyscy Klienci, którzy inspirują się kulturą sneakerową, znajdą coś dla siebie. Od kultowych Air Maxów oraz żółtych Timberlandów, przez czapki New Era, aż po kurtki Confront. O gotowe stylizacje, dzięki którym każdy poczuje się wyjątkowo, dbają styliści Sizeer, którzy trzymają rękę na pulsie.
Sneakery nie schodzą z wybiegów znanych projektantów, którzy wyznaczają trendy. Moda, inspirowana sportowymi korzeniami, szturmem wdziera się na polskie ulice. Sizeer to odpowiedź dla tych, którzy chcą podążać za tym trendem.
Kampanię wspiera najnowszy numer SI Magazynu Czasu Wolnego. Pełen sneakerowych nowinek i wskazówek jest dostępny za darmo we wszystkich salonach Sizeer w Polsce oraz salonikach prasowych Kolporter oraz InMedio (jako insert do poczytnych magazynów lifestylowych oraz tygodników opinii). SI Magazyny jest także do ściągnięcia z Google Play oraz AppStore. Można go także przejrzeć online na platformie ISSUU:
W nawiązaniu do hasła kampanii #cityon – włącz się w miasto, Sizeer przygotował dla swoich fanów kolejną odsłonę popularnego cyklu SizeerMusic On Tour. W ramach współpracy z MTV Polska już w listopadzie odbędą się imprezy z pod szyldem Sizeer Music by MTV. Pierwsza już 4 listopada – pre-party z okazji MTV EMA (European Music Awards).