Jesienno-zimowa kolekcja „URBANITY” to proste, kobiece sylwetki utrzymane jednak w charakterystycznym dla marki, nowoczesnym, miejskim stylu. Kampania wizerunkowa kolekcji jest wyjątkowa – projekty MESSO prezentuje bowiem Kamila Szczawińska
Kolekcja MESSO jesień-zima 2014/2015 to wyjątkowe przedstawienie klasycznych, prostych form w nowoczesnym ujęciu. Projekty, choć kobiece, wyraźnie inspirowane są nowoczesnym, miejskim stylem. W tym sezonie wśród projektów znaleźć warto zwrócić uwagę na ciekawe marynarki oraz bomber jackets – czyste formy z wykorzystaniem neoprenu czy skóry naturalnej mogą stanowić wyróżniający się element każdej stylizacji. Na uwagę zasługują również, jako must-have tego sezonu, oversize-owe kamizelki. Charakterystycznym elementem są również wzorzyste żakardy, które wykorzystano w sukienkach z ozdobnym suwakiem oraz w zestawie tworzącym wciąż modny total-look.
Kampania wizerunkowa towarzysząca najnowszej kolekcji inspirowana jest przestrzenią i architekturą miejską. Zdjęcia, wykonane w różnych lokalizacjach na terenie Warszawy, doskonale podkreślają jej charakter.
Twarzą kampanii nieprzypadkowo została Kamila Szczawińska.
„Kamila fascynuje nas jako kobieta, która doskonale łączy życie rodzinne z aktywnością zawodową. Doskonale pasuje do naszych ubrań – nowoczesnych i stylowych, pozwalających na tworzenie zarówno eleganckich, jak i codziennych, niezobowiązujących stylizacji. ” – mówią twórcy marki MESSO.
Kolekcja Messo w pierwszym tygodniu od premiery będzie dostępna jedynie w sklepie internetowym marki (ww.sklep.messo.pl), a następnie również w Butiku Jolli w Sky Tower we Wrocławiu, w butiku Royal Collection w Galerii Mokotów, a także na platformach www.shwrm.pl oraz www.mostrami.pl. Ceny w wahają się od 250 zł do ok. 1 000 zł.