Lee® docenia polskiego konsumenta, stawiając na zmiany i mocny rozwój w 2014 roku. Kultowa amerykańska marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego istnienia, wprowadzając z tej okazji wiele nowatorskich rozwiązań.
Całoroczne świętowanie 125-lecia powstania firmy Lee® obejmuje wiele specjalnych projektów oraz ekscytujących wydarzeń. Jednym z nich jest stworzenie specjalnej jubileuszowej kolekcji. Na czele listy gości zaproszonych do współpracy z tej okazji stoją wybitne osobowości – projektanci odpowiedzialni za cztery najpopularniejsze metki Lee® – dzięki którym ta kultowa marka dżinsowych ubrań mogła na nowo stworzyć swoje najpopularniejsze fasony i wykończenia.
Projektantów łączy obsesyjna wręcz dbałość o precyzję wykończenia, najwyższą jakość i różnorodność fasonów, wnoszą więc całkowicie nową energię i tworzą cztery odmienne oblicza kolekcji. W tej zacnej grupie znaleźli się: Donwan Harrell, dyrektor kreatywny luksusowej marki odzieży dżinsowej Prps, Emma François z firmy Sessùn produkującej ubrania dla kobiet, Örjan Andersson, prawdziwy „król dżinsu” ze Szwecji, oraz belgijskie trio Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkenne z Filles à Papa.
Kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia marki Lee®, która pojawi się w sklepach w październiku, to wyjątkowa propozycja w świecie dżinsu – podkreślająca zarówno prawdziwie bogaty dorobek marki Lee®, jak i jej postępowy charakter. Jest to idealny finał obchodów 125-lecia powstania firmy, który marka celebruje w doborowym towarzystwie największych współczesnych projektantów znanych na całym świecie.
Sklep, który zostanie otwarty we wrześniu w Arkadii w Warszawie jest pierwszym samodzielnym salonem Lee® nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee® i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży. Sklep, oprócz regularnych kolekcji, które są dostępne w całej sieci sklepów Lee, oraz kolekcji jubileuszowej, proponował będzie kolekcję o nazwie 101, dla prawdziwych miłośników denimu i marki Lee®, bo modele proponowane w tej linii oparte są na historycznych modelach z początku ubiegłego wieku.
Marka Lee® należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Lee® dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler.
Samodzielny salon w Arkadii będzie podkreślał podejście marki do autentyzmu – to spojrzenie na bogate dziedzictwo marki, reinterpretujące znane fasony w nowatorski i finezyjny sposób oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantują niezawodność.
Otwarcie zostało zaplanowane na 10 września.