Simple od lat zachwyca Polki. Tym razem zespół projektowy marki pod kierunkiem głównej projektantki, Weroniki Pietras, zabiera nas w podróż do wielkiego miasta. Tętniąca życiem paryska metropolia zachwyca nowoczesną architekturą współistniejącą z dystyngowanymi historycznymi dzielnicami. To ona zainspirowała projektantów do stworzenia kolekcji ultranowoczesnej i bardzo kobiecej, choć
o dwóch różnych odcieniach. W Paryżu tradycja spotyka się z awangardą, podobnie jak w kolekcji Simple, gdzie klasyka łączy się nowoczesnymi i modowymi akcentami.
Z jednej strony wibrujące połyskliwe powierzchnie tkanin, strukturalne pianki, nabłyszczane skóry, ciemna kolorystyka oparta na czerniach i szarościach budzą niepokój i jednocześnie świetnie wpisują się w minimalistyczne i dynamiczne życie miasta. Z kolei abstrakcyjne, nieoczywiste printy inspirowane naturą, pojawiające się na sukniach, bluzkach czy spodniach, wyrażają tęsknotę
za zimowym ogrodem i miejską oranżerią. Jedwabne długie suknie doskonale opisują atmosferę nadchodzącej jesieni. Kolorowa część kolekcji wspaniale współgra z tą porą roku, zachwycając odcieniami wina, śliwek, wrzosów i jagód oraz srebrzystych róż.
W najnowszej kolekcji Simple kobiecość spotyka się z nowoczesnością, rock’and rollowa nonszalancja srebrnych skórzanych ramonesek z minimalizmem i prostotą eleganckich sukienek na co dzień. W bogactwie fasonów każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Od spódnic mini do sukienek maksi, od krótkich jedwabnych kurtek o geometrycznej linii ramion po długie, klasyczne, wełniane, dystyngowane płaszcze. Miłośniczki podkreślonej sylwetki rozkochają się w dopasowanych bluzkach i koktajlowych sukienkach, które od lat silnie stanowią DNA marki. Fanki luźniejszego stylu zachwycą się asymetrycznymi koszulami, płaszczami oversize i kurtkami w stylu bomber.
O sile kolekcji stanowią detale – wykończenia z lakierowanych laminatów, naturalne, doskonałej jakości tkaniny, pachworkowe wstawki ze skóry, modne zamki błyskawiczne. Wyjątkowo mocną częścią kolekcji są akcesoria. Hitem będą dodatki z długimi frędzlami, lakierowane kuferki i torby
w stylu retro. Wśród butów królują sztyblety z kolorowymi wstawkami, srebrne szpilki, botki
z paskami na kostce i wysokie kozaki z doskonałej jakości skóry.
Marka konsekwentnie rozwija swoją linię BUSINESS. Dla aktywnych zawodowo kobiet sukcesu Simple oferuje perfekcyjnie skrojone garnitury, kobiece koszule, eleganckie spódnice i zjawiskowe klasyczne płaszcze w odcieniach granatu i karmelu. W kolekcji występują dodatkowo dwie linie, miejska READY-TO-WEAR oraz elegancka EVENING.
Sesja wizerunkowa odbyła się w Paryżu. Zdjęcia wykonał światowej sławy fotograf, Francuz, mieszkający na stałe w Nowym Jorku – Frederic Pinet. Twarzą kampanii jest Maddie Kulicka – topmodelka znana z wybiegów Diora, Chanel, Marca Jacobsa i Sonii Rykiel. Stylizacją zajęła się Ina Lekiewicz, szefowa działu mody magazynu ELLE.