Nasycone kolory, geometryczne formy i malarskie motywy to tematy przewodnie które pojawiły się w najważniejszych kolekcjach na sezon Jesień-Zima 2014. Odważnie postawiły na nie zarówno luksusowe domy mody jak Valentino, Hermes czy Prabal Gurung jak i marki zorientowane bardziej na masowego odbiorcę. W tym gronie znalazło się także MOHITO, którego nowa linia AW’14 jest już dostępna w sprzedaży w ponad dwustu salonach w Polsce i za granicą.
Jako tło kampanii wizerunkowej MOHITO na sezon jesień-zima 2014 posłużyły surowe krajobrazy kanaryjskiej wyspy Lanzarote. W tej wyjątkowej scenerii po raz pierwszy w historii Mohito po drugiej stronie obiektywu stanął Marcin Tyszka – najbardziej znany w świecie polski fotograf, który jak nikt inny potrafi podkreślić w swoich pracach kobiece piękno i wyrafinowanie.
Wybór fotografa nie był przypadkowy. Zdjęcia wykonane przez Tyszkę doskonale korespondują z kobiecym, ale jednocześnie bardzo nowoczesnym charakterem MOHITO. Ducha marki idealnie uosabia także piękna Alina Baikova, modelka regularnie pojawiająca się na okładkach prestiżowych magazynów i wybiegach najlepszych projektantów m.in. Victorii Beckham, Dolce&Gabbana, Christiana Diora czy Hugo Bossa. Sama sesja utrzymana jest w surowym, pustynnym klimacie, przełamanym skupiającymi światło lustrzanymi elementami.
Paleta barwna prezentowanej kolekcji opiera się na soczystej czerwieni i metalicznym srebrze oraz monochromatycznym połączeniu czerni i bieli. Całość uzupełniają wyraziste nadruki, inspirowane malarskimi pociągnięciami pędzla. Jeśli chodzi o formy, na jesień i zimę MOHITO proponuje zarówno obszerne klosze o długości midi, jak i kobiece ołówki w srebrnej odsłonie, bluzy o geometrycznym kroju boxy, skrócone topy czy komplet z wstawkami imitującymi naturalne włosie. Na wielkie wyjścia doskonale sprawdzą się efektowna długa suknia o asymetrycznym kroju czy kobiecy garnitur w kolorze srebra, będące odpowiedzią marki na trendy dyktowane przez światowe stolice mody.
Najnowsza kampania wizerunkowa MOHITO została wyprodukowana przez grupę Warsaw Creatives, a za koncepcję kreatywną odpowiadał W P Onak. Modelkę wystylizowały Karolina Sołtan i Arleta Żak.
Kampanii towarzyszy nowy film wizerunkowy, zrealizowany przez Kubę Kossaka. Jego fabuła opiera się zderzeniu dwóch światów: energetycznej i wyrafinowanej kobiecości oraz idealnie dopełniającej ją męskiej sile. Film zadebiutuje w sieci w połowie sierpnia.