Mieszkańcy Krakowa przekazali blisko 4 tony ubrań Akcja pod hasłem „Stylowy Recykling” w Krakowie zakończona

Dwa dni trwała zbiórka odzieży w ramach wydarzenia pn. „Stylowy Recykling”. Mieszkańcom Krakowa udało się przekazać na cele statutowe Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża blisko 4000 kilogramów ubrań. W zamian za przyniesioną odzież, otrzymali łącznie 1800 kuponów na zakupy w kompleksie Factory Kraków i Futura Park.

W ostatni weekend, przed Hotelem Forum przy Plaży Kraków stanął specjalny namiot, w którym prowadzona była zbiórka odzieży. Za każde dwa kilogramy oddanych ubrań, osobom biorącym udział w wydarzeniu, wręczano voucher o wartości 10 złotych, na zakupy w sklepach Factory Kraków i Futura Park. Podobnie jak w roku ubiegłym, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem.

– Prawie cztery tony zebranej odzieży i 1800 voucherów podarowanych uczestnikom wydarzenia to bardzo dobry wynik. Jesteśmy dumni, że po raz drugi akcja spotkała się z tak miłym odzewem. Cieszymy się, że mieszkańcy Krakowa i okolic zechcieli odwiedzić mimo niesprzyjającej pogody w weekend nasz namiot, a tym samym pomóc potrzebującym, przekazując nieużywaną już odzież na rzecz PCK – mówi Anna Kusior-Jabłońska, koordynator ds. marketingu w Factory Kraków.

„Stylowy Recykling” to akcja, która została skierowana do miłośników świadomych, rozsądnych zakupów, ale przede wszystkim do osób, które chcą pomagać potrzebującym. W tym roku w Krakowie miała miejsce druga odsłona tego wydarzenia.

– Podczas „Stylowego Recyklingu” nie tylko istotna była ilość, ale i jakość. Bardzo cieszy nas fakt, że uczestnicy akcji dobrze przygotowali się do zbiórki i skrupulatnie przeglądnęli rzeczy, które przynieśli. Dzięki temu do najbardziej potrzebujących trafi odzież dobrej jakości – dodaje Anna Kusior-Jabłońska

# # #

Factory Kraków i Futura Park – kompleksowe zakupy w jednym miejscu

Zlokalizowany w Modlniczce dwupoziomowy kompleks usługowy to nowoczesne połączenie centrum outlet i tradycyjnego parku handlowego. Powstały w 2011 roku outlet oferuje wysokiej jakości produkty w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok, z kolei Futura Park uzupełnia tę ofertę o asortyment z najnowszych kolekcji światowych marek. Factory Outlet i Futura Park mogą pochwalić się certyfikatem BREEAM, świadczącym o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze, a także nagrodą PRCH Retail Awards.

Szeroki wybór najmodniejszego w obecnym i poprzednim sezonie asortymentu sprawia, że w Factory każdy odnajdzie swój styl. W outlecie odwiedzić można sklepy takich marek, jak m.in.: Mango, United Colors of Benetton, Vero Moda, Solar, Simple, Kazar, Puma, Reebok, Umbro.

Centrum w Modlniczce położone jest w pobliżu północno-zachodniej granicy Krakowa, przy zjeździe z autostrady A4, zaledwie 15 minut od centrum miasta. Dojechać do niego można dwoma bezpłatnymi autobusami – ze śródmieścia oraz Nowej Huty. Rozkład jazdy dostępny jest na stronie: www.factory.pl.

Więcej informacji o centrum Factory i Futura Park można uzyskać pod adresem: www.krakow.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryKrakow

Marka Factory

Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.

Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj