Marka St. Tropez celebruje 40-te urodziny supermodelki Kate Moss

Kate MossMiędzynarodowa ikona mody oraz ambasadorka marki St. Tropez – Kate Moss obchodzi w tym roku 40-te urodziny. Z tej okazji St. Tropez – wiodąca marka produktów w kategorii skin-finishing zdradza kilka szczegółów z życia Kate: od debiutu, przez ulubiony program telewizyjny i kosmetyczny must-have po najciekawsze fakty, dotyczące ikony mody…

40 faktów o Kate Moss:

Została odkryta na lotnisku JFK w Nowym Jorku w wieku 14 lat

Robi dżem śliwkowy z owoców rosnących w ogrodzie posiadłości w Cotswold

Kibicuje Chelsea

Miała 15 druhen na swoim ślubie z Jamie Hince

Jeśli mogłaby być zwierzęciem, byłaby lwicą

Wystąpiła w teledysku White Stripes

Jest uzależniona od herbaty; pije 10-15 filiżanek dziennie

Jej ulubiony ser to Stilton

Ma brata o imieniu Nick, który był kiedyś modelem

Pojawiła się na ponad 300 okładkach magazynów

Od swojego debiutu w 1993 roku była na okładce Vogue’a 33 razy

Obecnie jest redaktorem w brytyjskim wydaniu Vogue’a

Wystąpiła nago w sesji zdjęciowej promującej produkty samoopalające marki St. Tropez

Sama kupiła sobie pierścionek zaręczynowy w 2008 roku, ponieważ jej narzeczony Jamie Hince, nie mógł sobie w tym czasie na to pozwolić

Jest matką chrzestną Iris – córki Jude’a Law

Woli „Władcę pierścieni” od „Harry’ego Potter’a”

Obsesyjnie nie znosi łączenia złota ze srebrem

Jej przyrodnia siostra, Lottie, pracuje dla tej samej agencji modelek Storm

W 2005 roku nagi portret Kate, malowany przez Luciena Freuda został sprzedany za 3,9 mln funtów

W British Museum znajduje się jej rzeźba ze złota warta 1,5 mln funtów

Nie lubi wysyłania SMS- ów ponieważ jest samozwańczym „snobem gramatycznym”

Dobiera akcesoria telefonu do stroju

Jej ulubioną grą jest „Dumb Ways to Die”

Z okazji 60-tych urodzin magazynu Playboy, uświetniła wydanie jubileuszowe, pojawiając się na jego okładce

Sesja dla marki St.Tropez odbyła się w najzimniejszym dniu roku, choć zdjęcia wyglądają, jakby były zrobione na słonecznej plaży

Jej kosmetyczny must-have to czarny eyeliner

Zaśpiewała z Bobby’m Gillespie i Jason’em Spaceman’en na ich albumie „Spiritualized”

Manolo Blahnik tworzył jej ślubne buty pięć razy, aby upewnić się, że są doskonałe

Kolekcja zaprojektowana przez Kate pojawi się w sklepach Topshop w 2014 roku i będzie sprzedawana w 40 krajach na całym świecie

Jej ikoną piękna jest Jerry Hall

Uważa, że liczba 13 nie jest pechowa

Inspiracje modowe czerpie od Mick’a Jagger’a

Największym rozczarowaniem w modzie są dla niej spodnie ogrodniczki

Po raz pierwszy użyła kosmetyków marki St. Tropez 15 lat temu, przed wyjazdem na Ibizę

Razem ze swoim byłym partnerem Johnny’m Depp, wystąpiła w najnowszym teledysku „Queenie Eye” Paula McCartney’a

Jest fanką opery mydlanej „Eastenders”

Nigdy nie pozbywa się ubrań, których nie nosi, wszystkie trzyma dla córki Lili, w specjalnie wynajętym magazynie

Jej ulubiony look festiwalowy to połączenie krótki szortów, kaloszy, soli morskiej do włosów w sprayu i opalenizny od St.Tropez

Nie jest naturalną blondynką

Jedna rzecz, która nie zmieniła się podczas jej oszałamiającej kariery to miłość Kate do marki St. Tropez, której używa od 15 lat. Kate mówi: „St.Tropez ma szeroką gamę produktów zapewniających naturalnie wyglądającą opaleniznę. To sprawia, że czuję się bardziej pewna siebie. Po prostu czuję się lepiej, gdy patrzę w lustro i widzę, że moja skóra wygląda pięknie i zdrowo”.

Kate Moss jest ambasadorką marki St. Tropez.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj